معاون سیاسی ،‌امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان اینکه عملکرد مدیران در بحث رعایت حقوق شهروندان در استان رضایت بخش نیست، گفت: عملکرد این دسته از مسئولان در استانداری مورد بررسی و سنجش قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۳۲۰۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۸ 18 July 2018

ایرنا ، مجید حسین زادگان عصر چهارشنبه در نشست مشترک شورای اداری شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت افزود : با اینکه رئیس جمهوری بارها نسبت به توجه به حقوق شهروندی تاکید فراوانی داشته اند ولی با بررسی های به عمل آمده مشخص شده که عملکرد مسئولان در این استان رضایت بخش نیست.
وی اظهارداشت : امروز بالاترین مقام اجرایی مازندران در این استان سه راهبرد را مدنظر قرار داده که درانتصابات توجه ویژه ای به سهم مدیریتی بانوان داشته باشد البته ملاک انتصابات نیز باید براساس شایستگی باشد , راهبرد دیگر، ایجاد نشاط اجتماعی و نیز جوانگرایی در حوزه مدیریتی است .
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت : امروز بنا به تاکید استاندار مازندران راه حل مشکلات در این استان حضور موثر ، صمیمی و اخلاقی مسئولان در میان مردم است .
وی اظهارداشت :‌ برای پاسخگویی به خواسته های مردم در غرب ، شرق و میانی سعی شد تا نشست های در همه مناطق برگزار شود تا از نزدیک با مشکلات مردم و منطقه آشنا شویم چنین اتفاقاتی کمتر در بدو پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بوده ایم .
وی تصریح کرد :‌ اقدامات خوبی هم به واسطه برگزاری چنین نشست های شاهد بوده ایم و آن که در حوزه سلامت کارگروه های خوبی در تنکابن تشکیل شده و نشست امروز هم برای بررسی و جمع بندی مشکلات سه شهرستان تشکیل شده تا بتوان بر مشکلات و تحریم های ظالمانه فائق شد .
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: هر ازگاهی معاونان استاندار نیز به مناطق مختلف استان اعزام می شوند تا بتوانند از نزدیک مشکلات مردم را بررسی و شناسایی کنند.
حسین زادگان با اشاره به ظرفیت بالای بخش خصوصی در حل برخی مشکلات جامعه اظهارداشت : هم اکنون باید از ظرفیت های بخش خصوصی برای رفع مشکلات جامعه بهره برد تا بار مشکلات از دوش دولت کاسته شود.
وی ادامه داد : به عنوان نمونه میلیارد ها دلار گردش مالی مواد مخدر است به چه میزان می توان از امکانات و منابع دولتی بهره برد تا بتوان این آسیب اجتماعی را رفع کرد این در حالی است در دهه 60 با بهره گیری از ظرفیت های مردمی و بخش خصوصی بخشی از مشکلات در این حوزه حل شده بود.
حسین زادگان به نقش رسانه های در پیشرفت اهداف دولت و نظام اشاره کرد و افزود : این دولت جزو محدود و مظلوم ترین دولت ها است که بعد از پیروزی، عده ای انتخابات رقابتی را شروع کرده اند و عده ای از رسانه ها هم آن را سیاه نمایی می کنند.
وی اظهارداشت : بیشترین نشریات و رسانه ها در غرب مازندران وجود دارد باید از این ظرفیت ها دستاوردهای دولت را دور از سیاه نمایی منعکس کرد.
محمدناصر زندی فرماندار چالوس نیز یکطرفه شدن جاده چالوس و نیز بروز معضل شدید ترافیک را از دیگر مشکلات موجود دراین شهرستان معرفی کرد و ادامه داد : بخشی از این مشکلات را می توان با مدیریت درست ، هدفمند و کارشناسانه حل کرد و بخش دیگر هم نیاز به اعتبار دارد.
امام جمعه چالوس هم گفت : حق مردم این شهرستان نیست که آب ناسالم بنوشند ضمن آنکه برق قطع می شود آب هم قطع می شود .
حجت الاسلام احمد جباری افزود : برق گاهی اوقات سه ساعت تا چهارساعت قطع می شود و نیاز است تا در این حوزه تدبیری اندیشیده شود.
شورای اداری شهرستان های نوشهر ، چالوس ، کلاردشت عصر چهارشنبه با حضور محمد اسلامی استاندار مازندران و جمعی از مدیران استانی در شهرستان چالوس در حال برگزاری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار