نایب رییس خانه مطبوعات استان خوزستان گفت: امسال به مدت یک هفته به مناسبت روز خبرنگار برنامه خواهیم داشت.
کد خبر: ۶۳۲۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱ 19 July 2018

در این جلسه حسین حسین‌نژادیان با تشریح برنامه‌های خانه مطبوعات برای برگزاری روز خبرنگار گفت: بازدید از ٢٥ رسانه در قالب سه تیم، نام‌گذاری یک بوستان در اهواز به نام خبرنگار و اختصاص پنج بیلبورد برای تبریک روز خبرنگار از جمله برنامه‌هایی است که در این یک هفته به اجرا در خواهند آمد.

وی افزود: از دیگر برنامه‌هایی که قرار است در این هفته اجرا شود می‌توان به تهیه کلیپ خاطره‌گویی و پخش آن در روز خبرنگار، برگزاری تریبون آزاد با حضور مسئولان استانی و تهیه لوگو و شعار هر رسانه برای این روز اشاره کرد.

همچنین معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در نخستین نشست هماهنگی روز خبرنگار ضمن تقدیر از تلاش‌های هیات مدیره و رییس خانه مطبوعات در برگزاری روز خبرنگار سال ٩٦ هدف از برگزاری این جلسه را هماهنگی برای هر چه بهتر برگزار شدن روز خبرنگار در سال جاری معرفی کرد.

مرتضی جمشیدی در ادامه آمادگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان را در خصوص همکاری با خانه مطبوعات برای برگزاری هر چه بهتر مراسم روز خبرنگار اعلام کرد.

نخستین نشست هماهنگی روز خبرنگار با حضور مرتضی جمشیدی (معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان)، مهرانگیز بحیرایی (رییس اداره فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان)، رضا علیجانی (رییس خانه مطبوعات خوزستان)، حسین حسین‌نژادیان (نایب رییس خانه مطبوعات استان) و جمعی از کارشناسان مطبوعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در دفتر معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد.

 

منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار