مهندس بهروان رئیس هیات فوتبال مازندران در این نشست ضمن خیر مقدم به مدیران و کارشناسان روابط عمومی، از روابط عمومی ها به عنوان پایگاه اطلاعاتی بین سازمان ها و جامعه نام برد و بیان کرد: در واقع با کمک روابط عمومی باید مجموعه خودمان را به جامعه معرفی کنیم و عملکرد فوتبال استان در تمام مسائل باید در روابط عمومی مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرند.
کد خبر: ۶۳۲۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۷ 19 July 2018

به گزارش تابناک مازندران، جلسه مدیران و کارشناسان روابط عمومی هیات های فوتبال شهرستان های استان مازندران به میزبانی شهرستان آمل در اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

براساس این گزارش، در این جلسه که در حضور مهندس بهروان رئیس هیات فوتبال مازندران، پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان آمل، مهدی رضی مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای هیات فوتبال مازندران و سایر کارشناسان روابط عمومی شهرستان ها برگزار شد، در خصوص نقاط ضعف و قوت و راهکارهای پیشرفت فوتبال مازندران بحث و تبادل نظر شد.

در جلسه مدیران روابط عمومی فوتبال مازندران چه گذشت ؟
 


در این نشست در خصوص تشکیل کارگروه های مختلف رسانه ای در شهرهای مختلف استان مازندران صحبت شد و کارگروه های رسانه ای شهرهایی که در لیگ کشور نماینده داشتند نیز مشخص شد.همچنین مطرح شد که همایش توجیهی یک روزه اصحاب رسانه، ویژه لیگ برتر فوتبال کشور قبل از آغاز لیگ با حضور کلیه اصحاب رسانه استان مازندران و با تدریس اساتید مطرح کشور برگزار خواهد شد.

گفتنی ست، در پایان این نشست حاضرین در جلسه طی اقدامی فرهنگی به بازدید از مرکز کودکان بی سرپرست امام سجاد(ع) خواهند رفت و با افراد این مجموعه دیدار خواهند کرد.

مهندس بهروان رئیس هیات فوتبال مازندران در این نشست ضمن خیر مقدم به مدیران و کارشناسان روابط عمومی، از روابط عمومی ها به عنوان پایگاه اطلاعاتی بین سازمان ها و جامعه نام برد و بیان کرد: در واقع با کمک روابط عمومی باید مجموعه خودمان را به جامعه معرفی کنیم و عملکرد فوتبال استان در تمام مسائل باید در روابط عمومی مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرند.

وی ادامه داد: مدیران با روابط عمومی خوب و روابط عمومی ها با مدیریت خوب می توانند تصویر خوبی از مجموعه ایجاد کنند تا سازمان مقبولیت بالاتر و حواشی کمتری داشته باشند.

رئیس هیات فوتبال استان مازندران در بخشی دیگر از صحبت هایش اظهار داشت: در حوزه روابط عمومی طی چند سال اخیر، فعالیت های اثر بخش و بسیار مناسبی صورت گرفته است و شاهد نقش آفرینی روابط عمومی در مسیر اصلی خود هستیم.
بهروان تصریح کرد : یک روابط عمومی قوی باید هم علم جامعه شناسی بداند ،هم روانشناسی تا بتواند با هر نوع ارباب رجوع با روحیات خاص و مختلف ارتباط برقرار نماید .

وی گفت : روابط عمومی در سازمان تنظیم کننده ارتباط سازمان می باشد و در چارچوب قانون باید در جایی که لازم است وکیل مدافع ودر جایی دیگر مدعی العموم بوده و از حقوق سازمان دفاع نماید .

در ادامه مهدی رضی مدیر روابط عمومی و امور رسانه ای هیات فوتبال استان مازندران با عرض تقدیر وتشکر از ریاست محترم اداره ورزش و جوانان و هیات فوتبال شهرستان آمل که میزبانی این نشست را پذیرفتند، گفت:تمام سعی وتلاش خودرا برای ارتقاء سطح روابط عمومی فوتبال مازندران به کارخواهیم گرفت و امیدوارم باهمکاری وهمراهی شماعزیزان بتوانیم دراین راه موفق عمل نماییم.

رضی ایجاد زمینه جهت ارتقاء جایگاه روابط عمومی ها ، تقویت رویه و انسجام بخشی به فعالیت های روابط عمومی و فراهم کردن بسترلازم جهت تخصصی و حرفه ای شدن روابط عمومی ها را با تاکید بر فناوری نوین ارتباطی و اطلاعاتی از اولویت ها دانست.

 دکتر پهلوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در این نشست با بیان اینکه ضرورت دارد که روابط عمومی ها با به روز کردن پایگاه های اطلاع رسانی، آخرین اطلاعات و اخبار را در اختیار رسانه ها قرار دهند افزود: روابط عمومی ها بایدبه جایگاه و نقش خبرنگاران در اطلاع رسانی اخبار ورزش اهمیت بدهند؛ چرا که این قشر بدون هیچ چشمداشتی در این امر تلاش می کنند.

وی افزود : تلاش مجموعه روابط عمومی های هیات ها باید براین باشد که تا حد امکان بسیاری از کاستی های خود را از لحاظ علمی و تکنیکی بر طرف نماید. زیرا در جامعه نوین ارتباطی و اطلاعاتی امروز عقب افتادن از تکنولوژیهای کاربردی در این زمینه جبران ناپذیر خواهد بود و روابط عمومی را از رسالت واقعی خویش که همان اطلاع رسانی و ارتباطات شفاف درون سازمانی و برون سازمانی می باشد دور خواهد نمود

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار