مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از آغاز به کار طرح ناظرین میدانی مدارس و مراکز غیر دولتی در استان خبر داد.
کد خبر: ۶۳۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ 20 July 2018

 آغاز طرح ناظرین میدانی مدارس و مراکز غیر دولتی در مازندرانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، عسکری نیکزاد، گفت: علیرغم تمامی نظارت ها در مدارس غیر دولتی گاهی وقتها برخی از تخلفات صورت می گیرد که باید به طور جدی با آن برخورد شود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 2400 بازدید از سوی ناظران و کارشناسان صورت گرفت، افزود: این بازدیدها از 1700 مدرسه و مرکز غیر دولتی در استان صورت گرفت که 460 مورد تذکر داده شد.

نیکزاد تصریح کرد: با توجه به اتفاقات ناخوشایندی که در برخی از مدارس کشور افتاد، وزیر محترم آموزش و پرورش دستور داد برای هر استان ناظرین میدانی معین شود که دو نفر برای مازندران در نظر گرفته شد.

وی افزود: وظیفه این دو نفر این است که گزارش های ناظرین میدانی استانی را به طور مستقیم از طریق سامانه به وزیر و مدیرکل مدارس غیر دولتی وزارتخانه برسانند.

معاون هماهنگی آموزش و پرورش مازندران نیز اعلام کرد: طرح ناظرین میدانی مدارس غیر دولتی از امروز با تعیین 7 ناظر استانی و 2 ناظر وزارتی در مازندران آغاز به کار کرد.

«سید حسین نصیری» نظارت را در حوزه هایی همچون قراردادها، تجهیزات، فضای مدرسه، موارد آموزشی، پرونده های تحصیلی و پرسنلی و شهریه دانست و گفت: صلاحیت های فردی در مورد معلمان این مدارس بسیار مهم است و باید در گزینش این افراد دقت شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار