با مرگ این پسر جوان به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب جویبار، جسد برای تعیین علت واقعی مرگ به پزشکی قانونی این شهرستان انتقال داده شد.
کد خبر: ۶۳۳۰۹۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۲ 22 July 2018

به گزارش نوداد (سکوی اجتماعی خبر)

 پلیس جنایی این شهرستان را با معمای پیچیده ای روبه رو کرد.این حادثه عصر چهارشنبه27تیر 97 در یکی از باغ های مرکبات شهرستان جویبار در استان مازندران رخ داد.، مرد کشاورزی هنگام عبور از کنار باغی در اطراف محله سراجکلای شهرستان جویبار با دیدن پیکر بی جان پسری جوان مشکوک شد و با پلیس تماس گرفت.

دقایقی بعد خودروی گشت پلیس آژیر کشان در ورودی باغ متوقف شد و چند مأمور پلیس وارد باغ شدند. آنان در جریان بررسی های انجام گرفته با پیکر مرد جوان در حالی روبه رو شدند که با اصابت گلوله به بدنش دچار خونریزی شدید شده و به کما رفته بود.با توجه به این وضعیت امدادگران اورژانس شهرستان بسرعت در جریان ماجرا قرار گرفته و وارد عمل شدند. با انتقال پیکر این جوان مجروح به بیمارستان تلاش های تیم پزشکی برای نجات او آغاز شد اما تمامی اقدامات بی نتیجه ماند و وی جان باخت.

با مرگ این پسر جوان به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب جویبار، جسد برای تعیین علت واقعی مرگ به پزشکی قانونی این شهرستان انتقال داده شد. نخستین بررسی ها نشان داد جسد متعلق به بهرام ۲۲ ساله از ساکنان همان منطقه است.در همین راستا پلیس تجسس های ویژه ای را برای شناسایی عامل یا عاملان این تیراندازی مرگبار در دستور کار خود قرار داده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار