معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت:تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در شهرستان ها ممنوع است.
کد خبر: ۶۳۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ 03 August 2018

مجید حسین زادگان در جلسه شورای اداری مشترک بهشهر، نکا و گلوگاه در سالن بصیرت بهشهر گفت: تبلیغات زودهنگام انتخاباتی در شهرستان ها ممنوع است و فرمانداران موظفند با این افراد برخورد کنند.

وی افزود: کاندیداهای انتخاباتی می توانند در موعد مقرر فعالیت انتخاباتی داشته باشند فعالیت زودهنگام آنها تنها مطالبات مردم را به صورت غیرمنطقی افزایش می دهد و این فعالیت ها به اصل حکومت و نظام آسیب می رساند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: در شهرستان ها انتظار داریم مدیران فعالتر عمل کنند ما در شرایط فوق العاده هستیم و کار فوق العاده می خواهیم. کشور مشکل امنیتی و اقتصادی ندارد اما باید خوب فکر کرد و اقدامات اجرایی مناسب را انجام داد تا بتوانیم به انتظارات و مطالبه گری مردم پاسخگو باشیم به همین خاطر مدیران برنامه محور می خواهیم.

حسین زادگان خطاب به مدیران گفت: برنامه عملیاتی از فعالیت هایتان ارائه دهید و رسانه ها در آگاهی بخشی و اِعمال فشار به مدیران ضعیف و ناکارآمد و در فرهنگ سازی کمک کنند.

وی ادامه داد: تاکنون عملکرد خوب دولت هایی که بعد از انقلاب روی کار آمدند را به صورت شفاف به اطلاع عموم نرساندیم همیشه سعی کردیم اتفاق بزرگ را به نفع جریان سیاسی خود مصادره کنیم یا علیه آن اقدام کنیم.

این‌مسئول گفت: دشمن تلاش می کند تا میان مردم و حاکمیت فاصله بیاندازد و این‌اعتماد میان‌حاکمیت و مردم را هدف قرار داد و ما متاسفانه نتوانستیم نسل جوان را به تامل و اندیشیدن فرابخوانیم و واقعیت های موجود و اقدامات سازنده دولت و نظام به اطلاع آنها نرساندیم .

حسین زادگان تصریح کرد: در منطقه ساری مقدار بنزین حداقل ده برابر مصرف موجود است و ما هیچ کمبودی در بنزین نداریم مردم به اخبار کذب و شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار