رئیس بنیاد نخبگان مازندران اعلام کرد:
مازندران استانی متفاوت در حوزه علمی است به وجود 200 مرکز آموزش عالی در استان اشاره و تصریح کرد : بدین شکل که در هر دو کیلومتر یک دانشگاه وجود دارد.
کد خبر: ۶۳۹۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱ 06 August 2018

 به گزارش تابناک مازندران، رئیس بنیاد نخبگان مازندران شمار نخبگان شناسایی شده در حوزه دانشجویی و اساتید را 2 هزار و 500 نفر اعلام کرد.

براساس این گزارش، محسن جهانشاهی رئیس بنیاد نخبگان مازندران از فعالیت ۲۰۰ مرکز آموزش عالی در مازندران خبر داد.
 شامگاه یکشنبه در نشست علمی تخصصی با موضوع "چالش های امروز اقتصاد ایران " به ویژگی های جمعیتی استان مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: 15 درصد جمعیت در مرکز استان و مابقی از گلوگاه تا رامسر پراکنده هستند.

وی با بیان اینکه مازندران استانی متفاوت در حوزه علمی است به وجود 200 مرکز آموزش عالی در استان اشاره و تصریح کرد : بدین شکل که در هر دو کیلومتر یک دانشگاه وجود دارد.

وی با اعلام اینکه امسال 48 هزار نفر در قالب طرح شهاب در استان از گلوگاه تا رامسر تحت پوشش این طرح قرار گرفته اند گفت: در طرح شهاب، استعدادهای برتر شناسایی می شود.

وی با اعلام اینکه در سال 92، حدود 36 شرکت دانش بنیان وجود داشت، گفت: در حال حاضر بیش از 3 هزار شرکت دانش بنیان در کشور فعالیت می کنند.

جهانشاهی با بیان اینکه فروش شرکت دانش بنیان در سال 96 را 60 هزار میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: صادرات این حوزه در کشور در همین بازه زمانی 450 میلیون دلار بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار