فرماندار نکا گفت: شهرک صنعتی شهرستان به واسطه کارگاه های بسیار فعال و افزایش راندمان تولید در حوزه کشاورزی بخش بسیار مهم و اثرگذار استان به شمار می آید.
کد خبر: ۶۴۰۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱ 06 August 2018

عبدالجواد توحیدی مقدم شامگاه دوشنبه در جلسه کار گروه اشتغال شهرستان با اشاره به اهمیت این کارگروه برای حل مشکل تولیدکنندگان در راستای اشتغالزایی اظهار کرد: مهمترین وظیفه این کارگروه رفع موانع تولید و حمایت از از دستاوردهای تولید کنندگان است که باید بتوانیم با برنامه ریزی و مدیریت درست این امر حیاتی را محقق کنیم.

وی افزود: ظرفیت های بسیار مهمی در شهرستان نکا نهفته است که باید با بهره مندی و بکارگیری از این ظرفیت ها بیشترین خروجی ها را شاهد باشیم.

فرماندار نکا با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی شهرستان تصریح کرد: شهرک صنعتی شهرستان نکا از بخش های مهم استان مازندران به شمار می آید چرا که در حوزه تولید کارگاه های و مجموعه های صنعتی بسیار فعالی وجود دارد که می تواند نیاز مردم استان و کشور را تامین کند.

توحیدی مقدم اذعان داشت: کارگاه آجر سفال این شهرستان ظرفیت بسیار مناسبی در حوزه تولید این منطقه بوده اما بنا به دلایلی بلاتکلیف مانده است لذا باید با تدابیر درست موانع های تولید و اقتصادی را که سبب شکست اقتصادی این مجموعه ها می شود را باید از میان برداشت.

به گفته این مسئول تولید ۱۰۰ هزار تن هلو شلیل و همچنین ۴۰ هزار تن مرکبات طی سال در یک روستای متوسط و کوچک نکا از جمله موفقیت های بسیار مهم برای شهرستان در سطح استان قلمداد می شود که می توان به خوبی از این ظرفیت برای اقتصاد پویا و اشتغال پایدار شهروندان و روستائیان سرمایه گذاری کرد.
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار