بی شک انسان در هر منصب و‌ جایگاهی هرگاه در پیشگاه خداوند به نتیجه رسید که بایستی در تصمیم خویش تجدید نظر کند امری پسندیده و بجاست و‌ در جایگاه نمایندگی به دلیل حجم گسترده فعالیت لزومی ندارد در هر موردی با گروه های مختلف مشورت کند تا رضایت آنان را فراهم سازد.
کد خبر: ۶۴۰۵۴۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 07 August 2018

به گزارش تابناک مازندران، نقی امیر اسماعیلی کناری مشاور فراکسیون بنادر و توسعه دریایی و رئیس سابق روابط عمومی سازمان بنادر در مورد سخنان امام جمعه محترم شهرستان بابل نقطه نظراتی داشت :

به نام خدا
محضر امام جمعه محترم شهرستان بابل حجت الاسلام والمسلمین روحانی
با سلام و ادای احترام
خطبه های نماز جمعه مورخ ۱۲/۵/۹۷ جنابعالی در رسانه ها، بازتاب گسترده ای داشت بعنوان یک مسلمان مدافع آرمان انقلاب، شهدا و ولایت که از اوائل جوانی در تمام دوران انقلاب در کنار مردم و پا به پای مردم بویژه در دوران جنگ تحمیلی افتخار نبرد با دشمنان ایران اسلامی را کسب نموده ام لازم میدانم نکاتی را به شما متذکر شوم:


در ابتدا یادآوری کنم در انتخابات اخیر ریاست جمهوری مسئولیت هیئت های مذهبی و مردمی ستاد مرکزی اصولگرایان معتدل جناب آقای دکتر روحانی را بر عهده داشتم و امروز اگرچه از برخی انتصابات و عملکرد دولت دوازدهم و سیاست های اجرایی به شدت منتقدم و اعتقاد دارم که اشتباهات مکرر و نسنجیده بعضی از مسئولین اجرایی ضربه شدیدی به قشر مستضعف و محروم وارد میسازد اما باور دارم ناگفته های دولت نیز شنیدنی است و در این آشفته بازار سیاسی بیان مسائلی، بجای وحدت و یکپارچگی باعث نفاق و جدایی میشود.


صریح و بی پرده به اصل ماجرا بپردازم.
بابل شهری با تمدنی دیرینه، فرهنگی و مردمی مومن و با دانش است. به راستی پس از خواندن متن سخنان شما احساس کردم فاصله تفکر جنابعالی با این مردم بسیار زیاد است. توصیه میکنم به معلومات و دانش مذهبی و سیاسی خویش بیفزائید تا همچنان باعث خارج شدن قشر جوان دیندار معتقد از صف انقلاب و اسلام نشوید.
اصل بر اینست یک نماینده به وظایفش آشناست و میداند در شرایط مختلف چگونه عمل کند هر چند بدیهی است که اشتباه یک نماینده خسارات سنگینی بر پیکره اجتماع وارد میسازد.


بی شک انسان در هر منصب و‌ جایگاهی هرگاه در پیشگاه خداوند به نتیجه رسید که بایستی در تصمیم خویش تجدید نظر کند امری پسندیده و بجاست و‌ در جایگاه نمایندگی به دلیل حجم گسترده فعالیت لزومی ندارد در هر موردی با گروه های مختلف مشورت کند تا رضایت آنان را فراهم سازد. علاوه بر آن در برخی مواقع فرصت مشورت نیست و در وضعیت بحرانی از جمله آن مواقع تلقی میشود. اعتقاد دارم عملکرد سه قوه در جامعه اسلامی باید مورد نقد و تحلیل قرار گیرد. مردم همانگونه که حق دارند عملکرد دوره های مختلف مجلس بویژه دوره کنونی را آگاهانه و هوشمندانه بررسی و ارزیابی کنند این حق را دارند عملکرد یک امام جمعه شهر و نحوه رفتار یک شخصیت مذهبی قابل احترام را در شرایط مختلف سیاسی و اجتماعی به نقد بکشند. آن چیزی که مرا شگفت زده کرد توهین زشت و ناپسند جنابعالی است که گویا مورد خطاب شما کفار و استکبار جهانی هستند!
شما برای منتخبین مردم طلب مرگ کردید؟ کلماتی بکار بردید که باورکردنی نیست! توصیه میکنم کتاب فرهنگ لغات را بخوانید تا معنی کثیف، خبیث، رذل و ... را بدانید. اگر معانی این لغات را میدانید از همان تریبون از نمایندگان مورد خطاب طلب عفو و بخشش کنید. جمعی از نمایندگان مجلس از جمله سردار نانواکناری افتخار پایمردی و دلاوری های یک ملتند. نانواکناری سمبل ایثار و جوانمردی است و خاطرات رشادت و فداکاری این شیرمرد و نحوه شهادت برادر بزرگوارش معلم اخلاق و ادب خیرالله نانواکناری سینه به سینه برای نسل محقق و عاشق بازگو میشود.


امروز یقین دارم این سردار خوبی ها در خدمت به مردم در جایگاه نمایندگی روز و شب نمی‌شناسد و مصمم تر از دوران دفاع مقدس به خدمت خالصانه و بی ادعا می اندیشد. سطح توقعات و حدود انتظارات اقشار مختلف و گروه های سیاسی و اجتماعی از یک نماینده مجلس به حدی است که وقوع یک اشتباه در تصمیم و عمل ، طبیعی و اجتناب ناپذیر است.


تریبون نماز جمعه محل ابراز، تعریف و توصیف اخلاق و ادب و محل نماز جمعه وعده گاه اخلاق مداران و دلبستگان به ائمه اطهار (ع) است نه جایگاهی برای بهره برداری سیاسی و توهین و افتراء به مومنان و دلسوزان و خادمان ملت. خلاصه کنم در رفتار و سخنان خویش تجدید نظر کنید اگر یک روز حتی یک روز به مخالفین خویش فرصت دهید تا از تریبون همان نماز جمعه از شما منصفانه انتقاد کنند آنروز میفهمید که مردم در مورد شما چه میگویند!
ما برای وصل کردن آمدیم
نی برای فصل کردن آمدیم

امیراسماعیلی کناری
۱۴ مرداد ۱۳۹۷

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
معصومه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۱۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۶
چی بیه درگیری دارنی مردم کار ونه در بوه والسلام
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار