فرمانده پلیس فرودگاه های کشور با اعلام خبر بازگرداندن کیف حاوی ۱۴۵ میلیارد ریال چک و وجه نقد توسط پرسنل این پلیس به صاحب آن از تقدیر شایسته مجموعه نیروی انتظامی از مامور وظیفه شناس در آینده نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۶۴۰۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹ 08 August 2018

میزان ،سردار حسن مهری با اعلام این خبر که یکی از پرسنل پلیس فرودگاه رامسر مبلغی نزدیک به ۱۴۵ میلیارد ریال چک و پول را به صاحبش بازگردانده است، اظهار کرد: این پلیس امانت دار که سروان "محمدرضا صالحی" نام دارد و جانشین فرمانده پلیس فرودگاه رامسر است این پول را در ترمینال و هنگام کنترل مسافران پرواز های خروجی به مقصد تهران و در یک کیف دستی که بدون صاحب بر روی صندلی سالن رها شده بود، یافته است.

وی افزود: این همکار وظیفه شناس پس از ناامیدی از بازگشت مالک کیف، آن را با رعایت کلیه موازین امنیتی بازگشایی کرده و متوجه می شود که درون آن مبالغ قابل ملاحظه ای چک و وجه نقد به ارزش ۱۴۵ میلیارد ریال قرار دارد.

فرمانده پلیس فرودگاه های کشور خاطرنشان کرد: با پیگیری های صورت گرفته توسط پلیس فرودگاه رامسر و تماس تلفنی با صاحب کیف، اموال مکشوفه با حضور فرمانده یگان و نماینده حفاظت اطلاعات شهرستان پس از تنظیم صورتجلسه و بدون کم و کاست به نماینده قانونی مالک کیف تحویل داده شد.

سردار مهری در پایان با اشاره به اینکه همکارانم در پلیس فرودگاه همواره بر انجام وظایف خود راسخ هستند، تصریح کرد: به زودی و در یک زمان مناسب از این پلیس امانت دار و متعهد قدردانی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار