منطقه آزاد حق کدام شهر است ؟
آنچه مسلم است اقدامات مشکوک و اصرار برای ایجاد منطقه آزاد در مکانی خاص این شبهه را ایجاد می کند که عده ای معلوالحال تنها منافع خود را در نظر می گیرند .. چون آقازاده ها در مکانهای خاصی سرمایه گذاری کرده اند ؟؟؟ و اختاپوس وار همچنان از رانتها و ارتباطات ناصحیح بهره می برند ...آقای استاندار الان مازندران شرایط کازرون را دارد ، شک نکنید اگر درست این مسئله مهم را پیگیری نکنید بعنوان بالاترین مقام سیاسی استان باید پاسخگوی عواقب احتمالی این آتش زیر خاکستر باشید ، فریب مشاوران ضعیف و امتحان پس داده را نخورید ...
کد خبر: ۶۴۲۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۰ 12 August 2018

‍ به گزارش تابناک مازندران، در نشست امروز شورای برنامه ریزی و توسعه استان، با ایجاد منطقه ویژه گردشگری در رامسر، منطقه ویژه اقتصادی در بندر نوشهر، منطقه ویژه گردشگری دشت نور شهرستان نور، منطقه ویژه اقتصادی فریدونکنار، منطقه ویژه اقتصادی آمل و منطقه ویژه اقتصادی محمودآباد موافقت شد. 

براساس این گزارش،نماینده محترم بابل که از این تصمیم شوکه شده بو به استاندار تذکر داد . وی در قسمتی از نوشته اش گفت :چون اهل اين استان نيستيد و صد البته مازندران را نمی‌شناسيد، پس به شما توصيه می‌كنم كه از مشاورين صادق و دلسوز و انشاالله مستغنی! بهره گيريد.

بر اساس کار کارشناسی، در زمان استاندار پیشین دکتر فلاح ایجاد منطقه ازاد تجاری -فناوری بر اساس نظر کارشناسان و ‌مشاوران و امضای 10 نماینده از 12 نماینده های محترم مجلس بهترین نقطه در استان برای ایجاد منطقه آزاد بخش مرکزی به محوریت بابلسر بوده است. اما در کمال تعجب نامی از این شهر زیبا با این همه امکانات در بین شش شهر استان دیده نمی شود !؟ خجالت آور است، آقایان چرا از این شهر این همه وحشت دارتد !؟

آنچه مسلم است اقدامات مشکوک و اصرار برای ایجاد منطقه آزاد در مکانی خاص این شبهه را ایجاد می کند که عده ای خاص تنها منافع خود را در نظر می گیرند .. چون آقازاده ها در مکانهای خاصی سرمایه گذاری کرده اند ؟؟؟ و اختاپوس وار همچنان از رانتها و ارتباطات ناصحیح بهره می برند ...آقای استاندار الان مازندران شرایط کازرون را دارد ، شک کنید اگر درست این مسئله مهم را پیگیری نکنید بعنوان بالاترین مقام سیاسی استان باید پاسخگوی عواقب احتمالی این آتش زیر خاکستر باشید ، فریب مشاوران ضعیف و امتحان پس داده را نخورید ...

پیشنهاد تعیین سه منطقه آزاد در مازندران به دولت ابلاغ شد

نماینده مردم بابلسر و فریدون‌کنار عنوان کرد: بحث منطقه آزاد به‌گونه‌ای است که مردم نوشهر و چالوس مدعی هستند باید در آن حوزه منطقه آزاد شکل بگیرد. فریدون‌کنار و بابلسر هم از دیگر مدعیان هستند. بندر امیر‌آباد هم از اصلی‌ترین مدعیان منطقه آزاد است.

ما به‌عنوان نمایندگان مجلس مازندران پیشنهاد دادیم که سه‌نقطه از مازندران به‌عنوان منطقه آزاد معین شود. برای مثال نوشهر و چالوس منطقه آزاد توریستی تجاری، بابلسر و فریدون‌کنار به‌عنوان منطقه آزاد فناوری و تجاری و در آخر بندر امیرآباد هم به‌عنوان منطقه آزاد صنعتی تجاری اعلام شوند. این پیشنهاد از طرف مجمع نمایندگان استان مازندران به سازمان مناطق آزاد ارائه‌شده است و به رئیس‌جمهور هم این پیشنهاد‌ها ابلاغ شد.

وی افزود: به عقیده من در این موضوع احتمالاً اتفاق‌نظر وجود نخواهد داشت؛ یعنی دولت این پیشنهاد را نخواهد پذیرفت. بهتر است که در سه حوزه اشاره شده دو کارشناس و فرماندار حوزه با متخصصین منطقه آزاد کشوری جلسه‌ای ترتیب دهند و نظر کارشناسی ارائه کنند؛ مبنی بر اینکه اگر قرار بر انتخاب یک حوزه از حوزه‌های عنوان‌شده بود، کدام بخش برای مازندران بهتر و به‌صرفه‌تر است.

نامه تند نماينده مردم بابل به استاندار مازندران؛ اگر نمی‌توانید توسعه متوازن و عادلانه ابجاد کنید، عرصه را واگذارید

جناب آقای اسلامی!
سلام عليكم

توجه شما را به نكات زير جلب می‌كنم:

۱. شما استاندار مازندران هستيد نه فرماندار_مركزنشين! نگاه‌تان به ساير نقاط استان را فقط از دريچه استانداری ببينيد!

۲. رويكرد مثبت اينجانب نسبت به انتخاب شما، خود ارزيابی شجاعانه نسبت به بازتاب و دستاورد اين حمايت از سوی اينجانب را مانع نمی‌شود! شما مدير اجرايی هستيد نه تئوريسين و نه مبلّغ! بجای توجيه اين و آن كه مخالف دولت هستند و البته كه هيچ وقت توجيه و راضی نخواهند شد، به مأموريت ذاتی خود بپردازيد. توصيه می‌كنم برای حفظ اميدِ خيل عظيم مردم و فعالين سياسی و اجتماعی بويژه اصلاح‌طلبان كه در انتخابات رياست ‌جمهوری، برای پيروزی رئيس‌جمهور محترم فعاليت داشتند و جلوگيری از تعميق يأس آنها، بكوشيد.

۳. چون اهل اين استان نيستيد و صد البته مازندران را نمی‌شناسيد، پس به شما توصيه می‌كنم كه از مشاورين صادق و دلسوز و انشاالله مستغنی! بهره گيريد.

۴. بعنوان نماينده مردم شريف شهرستان بابل از شما می‌پرسم كه توسعه‌گرايی مورد نظر شما در استان #مازندران و از جمله در بابل به‌عنوان بزرگ‌ترين شهرستان استان، چه مصداقی دارد؟ چند نشست راهبردی و مؤثر در رابطه با توسعه استان و از جمله #بابل تشكيل داده‌ايد؟ چرا بعنوان نمونه در #بابل، نتايج اين مهم، تاكنون مشاهده نمی‌شود؟ مشاورين شما چه كسانی هستند؟ نه ماه برای آشنايی شما در مديريت سياسی استان بس است! مصاديق #توسعه‌گرايی شما فراتر از حرف در ارتباط با شهرهای مختلف استان از جمله بابل كدامند؟ برنامه راهبردی شما برای حل يا كاهش مشكلات در بخش‌های همچون آب، فاضلاب، محيط‌زيست و پسماند، تجارت‌خارجی، واحد‌های توليدی، گردشگری، كشاورزی و دامپروری، مسايل #فرهنگی و اجتماعی و انبوهی از مسايل ديگر، كدامست؟ چرا تاكنون اثر و نتيجه‌ای از برنامه‌ريزی شما مشاهده نمی‌شود؟


آيا با حضور برخی مديران ضعيف و عافيت‌طلبی در اتخاذ تصميمات مؤثر در مسير برنامه‌های دولت محترم و تحقق اقتصاد مقاومتی و همچنين سرگرم شدن به آمارهای غير واقعی و كارگروه‌های بی‌حاصل، تحول و توسعه در استان محقق می‌شود؟

۵. به‌عنوان نمونه با توجه به تصميم متخذه اخير در شورای برنامه‌ريزی و توسعه، چرا توسعه‌گرايی مورد نظر شما در مقوله ايجاد منطقه آزاد تجاری و منطقه ويژه اقتصادی، به توزيع امتيازگونه و البته بی‌مبنای اين فرصتِ توسعه، تقليل‌يافته است؟ شما و شورای برنامه‌ريزی و توسعه استان با كدام منطق، برخی شهرها را مستحق راه‌اندازی منطقه آزاد يا ويژه دانستيد وليكن بزرگ‌ترين و با سابقه‌ترين شهرستان استان مازندران در اقتصاد و تجارت را ناديده گرفته‌ايد؟ تصميم شما درست است يا اظهارات دبيرشورای‌عالی‌مناطق‌آزاد و ويژه در گفتگوی امروز با اينجانب كه صراحتا می‌گويد اين تصميم به هيچ وجه كارشناسی نبوده و مورد تائيد آن نهاد نيست!

ناظرين منصف استان، حتما تصديق می‌كنند كه اينجانب تاكنون در اين مورد، با اتخاذ موضع متوازن و معقولانه، سعی كردم از اختلاف بپرهيزم و البته همواره تاكيد كرده‌ام كه حتما مازندران بايد از اين فرصت برخوردار شود كه متاسفانه اختلافات و تعصبات محلی برخی از يكسو و عدم مديريت شايسته مسئولين اجرايی استان از سوی ديگر، تاكنون مانع از آن شده است. اكنون نيز با چنين تصميماتی، بر آتش اختلافات می‌افزائيد. در اين راستا يكبار ديگر شما را به بيانيه‌ای كه يكسال قبل صادر كردم، ارجاع می‌دهم و با صدای بلند می‌گويم كه منطقه_آزاد، منطق_آزاد می‌خواهد! وليكن گويا اينجا، فشار و چانه‌زنی بر نزاكت و منطق برتری دارد! چنانچه نمی‌توانيد اين معادله را به نفع توسعه متوازن و عادلانه در استان، تغيير دهيد، عرصه را به اهلش واگذاريد.

 

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
متاسفانه در استان مازندران لابی گری ودخالت افراد مو‌جب این همه ناهنجاری ها و بیکاری شده در صورتیکه‌استان می تواند به تنهایی در تمام زمینه های اقتصادی کشاورزی وگردشگری بی بدیل باشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
فاصله ساري تا اميراباد ٥١ كيلومتر است در صورتيكه از ساري تا حوزه مركزى منطقه ازاد ٢٣ كيلو متر نميدام نمايندگان سارى به چه چيز فكر مى كنند
حوز ٦٠ كيلو متر امير اباد به قايمشهر نمى رسه ولى در حوزه مركزى از نكا تارويان نور مباشد يعنى بيشتر سهر هاى مازندران
متسفانه اقايان جواب مردم را بعدا چه خواهند داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
همیشه ساری حق همه شهرهای مازندران را پایمال کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
امیدوارم رئیس جمهور به نظر اکثریت مردم مازندران و نماینده ها ی استان احترام بذاره و تسلیم غیر منطقی سارویها نشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
برتری بابلسر نسبت به امیرآباد در یک نگاه: حمایت و شمولیت بیش از 70 درصد جمعیت استان-حمایت و پیشتیبانی بیش ترین بخش نیروی متخصص، و اشتیاق سرمایه گذاران بخش خصوصی- وجود دو بندر بابلسر و فریدونکنار که برای کارکرد یک منطقه آزاد چابک در استان کافی است- وجود زیر ساخت فرودگاهی ثبت شده در ایکاوو در بابلسر- وجود کلاس شهر پشتیبان برند علم پزشکی استان در بابل-وجود و پشتیبانی کلان شهر صنعتی، به ویژه لبنی و سرمایه گذار خصوص آمل- وجود مرکز مرکبات و نی شکر و توت فرنگی و سبزیجات و محصولات جالیزی، قطب علم استان، قطب گردشگری استان، مرکزیت جغرافیاییه کمترین آسیب اجتماعی و زیست محیطی نسبت به امیرآباد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
جالب اینه که بیشتر مسئولان کشور تو بابلسر ویلا دارن ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
ما شهید میدیم منافع رو اونا میبرن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
خدا نسل اغازاده هارو ب.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
ساری قدیمی ترین شهر استانه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
اگر این اشتباه را انجام بده، روحانی با این کار باید به قهر تاریخ بپیونده و عمرا ... دوباره رئیس جمهور بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
فاصله ساري تا اميراباد ٥١ كيلومتر است در صورتيكه از ساري تا حوزه مركزى منطقه ازاد ٢٣ كيلو متر نميدام نمايندگان سارى به چه چيز فكر مى كنند
حوز ٦٠ كيلو متر امير اباد به قايمشهر نمى رسه ولى در حوزه مركزى از نكا تارويان نور مباشد يعنى بيشتر سهر هاى مازندران
متسفانه اقايان جواب مردم را بعدا چه خواهند داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
وقتي بالاترين نرخ بيكاري تحصيلكرده ها در مركز استان هست مسولين رده بالاي ملي بايد توجه ويژه به مازندران مركزي بگيرند
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
ایول به این نویسنده شجاع که حرف دل ماروزد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
لطفا خبر حمایت مردم بابل و امل و سوادکوه و محمود اباد و سرخ رود و... از منطقه ازاد بابلسر و فریدونکنار و رسانه ای کنید
جدا از کمپین اصلی منطقه ازاد بابلسر و فریدونکنار
مردم این شهر ها با کمپین های جداگونه و در موازی با اهداف کمپین اصلی حمایت خودشون و اعلام کردن
و باعث همراه شدن ورزشکاران و اعضای شورای شهر و.... با حق خواهی مردم شده...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
مشکل اینجاست که طرفداران منطقه ازاد امیر اباد نمیخوان درک کنن که بندر امیر اباد ترانزیتی و تجاری اقتصادیه
ولی منطقه ازاد بابلسر و فریدونکنار به عنوان فناوری تجاری تعریف و پیشنهاد شده
خب رویکرد این دو متفاوته نمیشه هر دو با یه شاخص سنجید
بهشهر و ساری دانشگاه دارن
جذبه گردشگری دارن و......
ولی میخوام بذونم دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل ششمین دانشگاه صنعتی کشور و تنها دانشگاه صنعتی شمال کشور و با دانشگاه بهشهر مقایسه میکنید؟
اعتبار و شخصیت دانشگاه مازندران در بابلسر و با دانشگاه در ساری مقایسه میکنید؟
بابل به تنهایی 18 تا دانشگاه داره برین مطالعه کنید
بعد با بهشهر مقایسه میکنید؟
جمعیت شهر های مرکزی بیشتره یا شرق مازندران؟
مطلب مهم اینه که بحث و رویکرد منطقه ازاد بابلسر و فریدونکنار فناوری و تجاریه
تا این و درک نکنید همچنان مخالف هستین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
موافقین بندر امیرآباد میگن که اراضی وسیع، راه آهن، جاده های مناسب، بندر بزرگ و فرودگاه بین المللی و ... از مزایای مختص بندر امیرآباد هست و جاهای دیگه این مزایا رو ندارند.
اونوقت دوستان و هم استانی های عزیزمون در بابلسر بدون توجه به این موارد میگن که دانشگاه داریم، شیلات داریم، مرکز گردشگری داریم، جمعیت داریم، مرکزیت جغرافیایی داریم، پدافند هوایی داریم!!!

اولا که هیچ کدوم اینا ربطی به منطقه آزاد شدن نداره! در ثانی * مگه ساری و بهشهر دانشگاه ندارند؟ دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر یک دانشگاه بزرگ دولتی و فنی مهندسی هست. دانشگاه پیام نور بهشهر از مهمترین دانشگاههای پیام نور استان هست و ... * از لحاظ گردشگری اگر بهشهر هم مثل شهرهای دیگر مورد توجه مسئولین و سرمایه گذاران بود با آثار تاریخی و طبیعی که داره به اصفهان شمال کشور تبدیل میشد. * پدافند هوایی در صفی آباد بهشهر هم مستقره. * زمانی که گلستان جدا نشده بود بندر امیرآباد در وسط استان بود اگر روزی غرب استان جدا بشه بابلسر هم وسط استان نخواهد بود! * بنادر تجاری و صیادی اون منطقه در برابر بنادر تجاری امیرآباد و بندر نفتی شمال اهمیت چندانی ندارند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
نقشه بزرگترین بندر شمال کشور: هزار هکتار جدید هم در نقشه قرار داره و فاصله زیادی با تصاحب ندارد.

http://uupload.ir/files/ooa8_photo_2016-11-15_16-03-03.jpg
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
با تشکر از تابناک .خواهشمند است از کارشناسانی که اهل مرکز مازندران هست استفاده نشود.نقشه توپوگرافی خزر و فاجعه پر شدن خلیج گرگان با رسوبات خزر و مستند جواب به امیراباد با رفرانس دانشگاهی در اپارات موجود است.و امیراباد به دلیل بافت تالابی و جریان غربی شرقی خزر و رسوب بالای آب خزر در امیراباد به دلیل پایان جریان خزر فاقد کیفیت لازم برای کشتیرانی هست.و اگر یک روز لایروبی نشود فردا پر میشود.بندر نوشهر نزدیکترین بندر به پایتخت و در عمق۹۸۰متری صد سال پیش تاسیس شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
امان از مدیران نالایق....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
دوستان همه تلاش کنیم و کمپین را بندازیم تا کل استان مازندران منطقه آزاد تجاری شود. با مرکزیت سه بندر امیر آباد و بابلسر و نوشهر. خواهشا این موضوع رو مطالبه کنید. این اتفاق با حضور مسئولین مازندران در راس امور کشور دور از دسترس نیست و سبب شکوفایی ملی می شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
بابلسر و فریدونکنار جا برای پارک ماشین ندارن تا به منطقه آزاد تبدیل بشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
امیراباد علاوه بر اینکه نصفه حریمش تو یه استان دیگه هست.برای راه اهنش تالاب شیرخان لپو را که تامین کننده آب خلیج گرگان بود خشک کردند.همین الان الودگی نوری پروژکتورهای امیراباد تالاب میانکاله را تهدید میگند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
بابا حساب دو دوتا چهارتا میشه منطقی حرف زد چرا امیرآباد حقش نیس و حق بابلسر و فریدونکنار خب معلومه دیگه اونوقت امیرآباد بشه به نفع استان گلستان شهرایی مثه بندرگز و کردکوی هم سود میبرن که خوبیت نداره برای مازندران آقای نماینده محترم ساری که جز هیئت رئیسه مجلس هستی لطفا یکم فکر کن فقط به فکر منطقه خودت نباش تو که میدونی در صورت آزاد شدن بابلسر و فریدونکنار تا نکا حساب میشه حالا فازت چیه عمویی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
تورو خدا مظلومیت غرب مازندران را ببینید.صد ساله نوشهر بندر هست .اونوقت این بنادر دوروزه را براش علم کردن.بخل تا چه حدی؟دعوای امیراباد و فریدونکنار در مقایسه با نوشهر.مثل دعوای رودسر و چابکسر در مقایسه با انزلیه.لطفا کلیپ منطقه آزاد مازندران.تفاوت فرهنگی مدیران گیلان با مازندران را حتما در اپارات ببینید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
نزدیک تهران که خوبه حتی اگر در وسط تهران هم باشی ولی بندر درست و حسابی نداشته باشی و اوضاع حمل و نقل بی ریخت باشه و زمینی نداشته باشی باز هم منطقه آزاد نمیشی. منطقه آزاد مکانی برای تولید هم میخواد نه اینکه فقط واردات انجام بده!
صادق شفقت عضو شورای اسلامی شهر بابلسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
از نماینده شهر باید پرسید چرا فریدونکنار به عنوان منطقه ویژه آزاد انتخاب شد ولی بابلسر نه ؟؟؟
اعتراض خودم را به #نماینده شهر اعلام خواهم کرد .
صادق شفقت عضو شورای اسلامی شهر بابلسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۱
تا بوده همین بوده ...متاسفانه
صادق شفقت عضو شورای اسلامی شهر بابلسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
از نماینده شهر باید پرسید چرا فریدونکنار به عنوان منطقه ویژه آزاد انتخاب شد ولی بابلسر نه ؟؟؟
اعتراض خودم را به #نماینده شهر اعلام خواهم کرد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
شهر های انتخاب شده به عنوان منطقه ویژه آزاد صلاحیت های لازم را ندارد .
قاسم احمدی لاشکیدر جمع خبرنگاران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
آقای استاندار موضع_گیری_احساسی انجام داد‼️/یاسه نقطه از استان مازندران به منطقه آزاد ارتقا می یابد، یا این بحث از دستور کار استان خارج می شود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
کلا امتیاز منطقه آزاد شدن مثل یک گوشت قربونی می مونه هر نماینده ای تلاش می کنه سهمی رو برداره،شورای برنامه ریزی استان هم اینطور بنظر می رسه که بازیچه ای برای این سیاست هاست،اینکه نماینده بابل بعد بی کلاه موندن سر بابلی ها رفته یک مجوز برای شهرستان خودش گرفته هم تایید کننده عرایض بنده ست و هم نشون میده نماینده ما هم بجای خطابه اعتراضی می توانسته اقدامات بیشتری انجام بده که تا این لحظه دریغ کرده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
اعتراض شدید نماینده بابلسر و فریدونکنار به استاندار_مازندران

نانواکناری : این اقدام غیرکارشناسی استاندار این وضع را در منطقه ایجاد کرده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
بابلسر شهری بسیار مستعد است فضای کاری بسیار بالائی دارد
اما نباید فراموش کرد که سطح پیشرفت هر شهر با سطح مطالبات فعالین اجتماعی آن شهر ارتباط مستقیم دارد

وقتی سقف مطالبات فعالین شهر در حد آسفالت فلان کوچه و یا ..... باشد
خوب مسلما مباحثی مانند:
بالا بردن مشارکت اجتماعی شهروندان
رشد فرهنگ و حقوق شهروندی
ایجاد اشتغال
تقویت فرهنگ و مدیریت جذب گردشگر
رشد فرهنگ و هنر بومی
رشد ورزش
کاهش آسیبهای اجتماعی شهر
و....
به فراموشی سپرده میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
‌ رئیس شورای شهر بابلسر:
از استاندار مازندران دعوت کردیم برای ارائه توضیحات به مردمِ منطقه، به بابلسر بیاید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۲
من دقیقا نمی دونم منطقه آزاد بشیم چه گلی به سرمون زده میشه؟ الان خرمشهر منطقه آزاد شده چه تغییر شگرفی کرد سطح زندگیش؟ چابهار منطقه آزاد شده سطح زندگی مردمش چه تغییر قابل توجهی کرد؟ آبادان منطقه آزاده چی شد الان؟ اینکه یه جا منطقه آزاد بشه لزوما نه اشتغال زایی میشه نه مشکل آب و برق و آسفالتش حل میشه نه کیفیت زندگی مردمش تغییر میکنه. یه رانت محلی ایجاد میکنه واسه واردات کالای بنجل که اونم من و شمای شهروند پولشو نداریم. اگه فکر میکنید منطقه آزاد ظرفیت ویژه ای برای پیشرفت شهر ایجاد میکنه باید عرض کنم سخت در اشتباهید. اگه بابلسر رو همین گردشگری خودش حساب کنه و مدیریت بشه چنان ظرفیتی توش نهفته است که منطقه آزاد باید جلوش لنگ ببنده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
ن بعنوان یک #بابلسری از شهرم دفاع خواهم کرد

#منطقه_آزاد_حق_بابلسراست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
متاسفانه دوستان اصل رو ول کردن چسبیدن به فرع. خداشاهده اصلا قصد توهین ندارم ولی خیلی از دوستان که از منطقه آزاد صحبت میکنن حتی یکبار به مناطق آزاد نرفتن تا از نزدیک ببین که اونجا حلوا خیر نمیکنن !!! به خصوص مناطق آزاد چند سال اخیر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
معمولا هر چند ماه یکبار نماینده محترم یک عکس در این منطقه میگیرن و احتمالا قراره در ایام انتخابات مجلس اینده پروژه ی تعریض نیروهوایی به پایان برسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
مهندس اسلامي استاندار مازندران دوشنبه 22 مرداد از ساعت 10 تا 12 در روزنامه ايران با شماره 02184711201 به صورت مستقيم پاسخگوي شماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
آقای اسلامی باید پاسخ ‌دهد که چرا درباره منطقه_آزاد اقدام ‌#غیر_کارشناسی انجام داد، آقای اسلامی چرا تشنج ایجاد کردی در استان مازندران؟ از استاندار محترم این انتظار را داریم که ‌در تصمیم خود #تجدید_نظر کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۳
آقای اسلامی باید پاسخ ‌دهد که چرا درباره منطقه_آزاد اقدام ‌#غیر_کارشناسی انجام داد، آقای اسلامی چرا تشنج ایجاد کردی در استان مازندران؟ از استاندار محترم این انتظار را داریم که ‌در تصمیم خود #تجدید_نظر کند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۴
مهندس اسلامی از مدیران موفق و عالی وزارت دفاع است، نباید به وزارت کشور و آن هم استانداری می رفت، چه تخصصی داشت؟ حیف شد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۲
سلام چرا هر وقت مسولي طبق نظر ما راي نداد فورآ او را نالايق وبي كفايت معرفي ميكنيم و اگر با ما هم فكر بود آدم خوب و با كفايت است عزيزان زود قضاوت نكنيد بگذاريد ايشان هم دلايل خود را بيان كند شايد بنفع همه استان باشد چرا فكر ميكنيد كه اگر اين كار در شهر شما ايجاد شود بنفع شما وشهر شما است شايد مثل بعضي از مناظقي كه اين طرح شامل حالشان شد و الان پشيمان هستند و ديگر نمي توانند كاري كنند بضرر شما تمام شود از شايد و اگر ها بگذريم بهتر است كار را به اهلش واگذار كنيم و شاهد پيشرفت استان و كشور خودمان باشيم اين را به فال نيك بگذاريم و زوذ قضاوت نكنيم روزي كه آقاي اسلامي قرار بود بيايد همه خدا را شكر ميكردند و ميگفتند بومي نيست و صادقانه قضاوت ميكند برايش اين شهر وآن شهر ندارد امروز به هر چيزي او را متهم ميكنيم بس است ذيگر همين كارهاي ما باعث شده كه استان ما با اينهمه نعمتهاي خدادادي باز استان فقيري باشيم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار