آزمایشگاه فنی خاک و مکانیک شهرداری ساری بتن های مورد استفاده در تمامی ساخت وسازهای شهری را به صورت رایگان مورد آزمایش و تست مقاومت قرار می دهد.
کد خبر: ۶۴۲۹۱۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 13 August 2018

ایرنا ، مدیر آزمایشگاه فنی خاک و مکانیک شهرداری ساری روز دوشنبه در نشست خبری گفت که از امروز علاوه بر ساخت و ساز های طرح های عمرانی شهرداری ،بتن و دیگر مصالح ساختمانی به ویژه خاک و میلگرد های تمامی ساخت و سازهای شهری تحت کنترل این آزمایشگاه قرار می گیرد.
عیرضا سعیدی با بیان اینکه تمام ساخت سازهای شهری ساری نمونه برداری رایگان بتن می شوند ، ادامه داد : مردم ساخت و سازهای خود و اطرافشان را به آزمایشگاه اطلاع بدهند تا آزمایش و تست بتن به صورت رایگان انجام شود.
مدیر آزمایشگاه مکانیک خاک شهرداری ساری با بیان اینکه که خطر لرزه خیزی به دلیل وجود گسل زلزله در ارتفاعات البرز همواره همه شهرهای استان به ویژه ساری را تهدید می کند ، گفت: شهرداری ساری آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک را با هدف کنترل مصالح ساختمانی در سال 94 با تجهیزات پیشرفته ایجاد کرده است .
سعیدی حوزه عملیاتی آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک شهرداری ساری را تست بتن ،مقاومت و کشش قیر آسفالت ، آزمایشات خاک ، مقاومت مصالح ،آزمایش زیست محیطی ، شیمی و کنترل جوش در سازه های فلزی برشمرد.
وی با بیان اینکه تست های کشش و خم میلگردها نیز انجام می شود ، گفت: در صدد هستیم تا با همکاری موسسه ژئوفیزیک کشور ، لرزه نگاری را در ساری نصب و راه اندازی کنیم.
**ثبت یک روز آلودگی هوای شهر ساری در سال گذشته
مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری ساری نیز در این نشست با بیان اینکه 88درصد مردم مرکز استان مازندران با مشکل ترافیک شهری مواجه هستند ، گفت : امروز ترافیک ناشی از توقف دوبله و سوبله خودروها در ساری آزار دهنده شده است.
احمد گوران اجرای قانون را نقش سازنده ای در ترویج فرهنگ راهنمایی و رانندگی دانست و افزود : به دلیل بالا رفتن حجم ترافیک خودرویی و زمان آن ، هوای یک روز از روزهای سال گذشته ساری از حد مجاز گذشته و آلودگی زیست محیطی را تجربه کرده است.
وی از نصب 22دوربین ترافیکی در شهر ساری خبر داد و گفت: در حال حاضر این دوربین ها به کابل فیبر نوری متصل شدند و تا پایان سال تعداد دوربین ها به 50 دستگاه افزایش می یابد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار