فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری کلاهبردار فراری و تحت تعقیب که از شهروندان در استان خراسان رضوی ۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
کد خبر: ۶۴۳۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹ 14 August 2018

ساعت24 -سرهنگ قاسم محمدی فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر، گفت: در راستای اجرای دستور قضائی دادسرای عمومی و انقلاب استان خراسان رضوی، مبنی بر شناسایی و دستگیری کلاهبردار متواری که در سطح شهرستان نوشهرحضور دارد، موضوع به طور ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی، ماموران دریافتند، متهم به کلاهبرداری با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان مدیر یک شرکت پخش دارو از شهروندان کلاهبرداری کرده است.

سرهنگ محمدی گفت: ماموران با شناسایی مخفیگاه متهم در یک عملیات غافلگیرانه این فرد را دستگیرکردند که متهم در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل شد.

فرماندهی انتظامی شهرستان نوشهر با اشاره به اینکه رعایت نکات ایمنی و توجه به هشدار‌های پلیس نقش مهمی در پیشگیری و کاهش جرایم دارد، گفت: سهل انگاری و عدم رعایت قوانین و مقررات در انجام فعالیت اقتصادی از عوامل زمینه ساز کلاهبرداری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار