با تلاش محمد مهدی آقاسی
روح اله صالحیان، صابر اکبری، محسن صالحیان، علیرضا رفیعی و غلام فتحی ملی پوشان بابلسری در مسابقات قبلی در جام باشگاههای جهان در چین حضور داشتند . اردوی آمادگی رشته دراگون بت استان مازندران با تلاش محمد مهدی آقاسی رییس کمیته دراگون بت استان مازندران آغاز گردید .
کد خبر: ۶۴۴۰۰۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۲ 15 August 2018

به گزارش تابناک مازندران، اردوی آمادگی رشته دراگون بت استان مازندران با تلاش  محمد مهدی آقاسی رییس کمیته دراگون بت استان مازندران آغاز گردید .

بر اساس این گزارش، محمد مهدی آقاسی رییس کمیته دراگون بت استان مازندران  در این مورد به خبرنگار تابناک گفت : مسابقات رشته دراگون بت کشور در تاریخ 31 شهریور ورزشگاه ازادی تهران برگزار می شود .

برگزاری اردوی آمادگی رشته دراگون بت استان مازندران
 

 روح اله صالحیان، صابر اکبری، محسن صالحیان، علیرضا رفیعی و غلام فتحی ملی پوشان بابلسری در مسابقات قبلی در جام باشگاههای جهان در چین حضور داشتند .

این رقابتها جهت جواز سهمیه در تیم ملی و هم قهرمانی می باشد .

مهدی آقاسی با 29 سال سن این روز ها تمام وقت و انرژی را برای حضور پر قدرت در مسابقات میگذارد این تیم با دارا بودن نفرات جوان و با تجربه سودای قهرمانی ایران را دارد و بعد از ان به دنبال بدست آوردن سهمیه نفرات بیشتر در اردوی تیم ملی می باشد این تیم با داشتن مربی با تجربه به نام مجتبی غلام نیا آرماده بدست آوردن بهترین نتیجه می باشد . در پایان جا دارد از شهردار محترم بابلسر که همیشه پشتیبان اول ورزشکار های شهر و شورای شهر بابلسر تشکر کنم .

گفتنی ست نفرات برگزیده مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام آقایان در سال 95 در ادامه دوازدهمین مرحله اردو، به دریاچه آزادی فراخوانده شده بودند. که مهدی آقاسی تنها نماینده شایسته قایقرانی مازندران بود که در این اردو دعوت شده بود وی مدرک تحصیل کارشناس حسابداری و کارشناس ارشد مدیریت مالی را در کارنامه دارد و موفقیت خود را مدیون هادی ذاکری مربی خود است و از سرمربی تیم ملی کانو کانادایی اقای الیاس اقلیمی که فرصت حضور در اردو را داده است تشکر می کند و از حمایت منصور رمضان نژاد و اکبر هاشمی از اعضای شورای شهر بابلسر برخوردار بوده است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار