بمناسبت ایام تاسوعا و عاشورای حسینی از امروز در راه‌های استان مازندران محدودیت‌ ترافیکی و سایر محور‌های شمالی اعمال می شود .
کد خبر: ۶۵۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۷ 17 September 2018

به گزارش تابناک مازندران، علیرضا قدمی در مورد محدودیت‌ ترافیکی تاسوعا و عاشورا در محور‌های شمالی گفت: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است. محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی از امروز در راه‌های استان اعمال خواهد شد.

براساس این گزارش، رئیس پلیس راه مازندران در گفت‌وگو یی، اظهار کرد:

در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی با اشاره به اینکه آرامش به راه‌های مازندران بازگشت، افزود: امروز وضعیت عادی تردد در جاده‌های استان برقرار است ولی از فردا انتظار داریم شاهد ترافیک شهریوری در راه‌های مازندران باشیم و جاده‌ها شلوغ شود.

رئیس پلیس راه مازندران ادامه داد: محدودیت‌های ترافیکی به‌مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی از فردا در راه‌های استان اعمال خواهد شد.

این مسؤول با تاکید بر اینکه باتوجه به شرایط ترافیکی زمان خوبی برای انجام سفرها نیست، خاطرنشان کرد: توصیه ما به مسافران این است زمان برگشت از سفرها را به روزهای پایانی شهریور ماه موکول نکنند.

قدمی با هشدار اینکه تصادفات واژگونی در حال افزایش است، تصریح کرد: دلیل این تصادفات تخطی از سرعت مطمئنه و خستگی و خواب‌آلودگی و ناتوانی در کنترل وسایل نقلیه بوده است که لازم است با مدیریت زمان و استراحت کافی در راه‌های استان تردد کنند.

وی گفت: مسافران از رانندگان هنگام شب پرهیز کرده و خاطره‌ای خوشی از این سفر تجربه کنند.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار