مدیرعامل پرحاشیه اسبق سرخ‌ها معتقد است که دایی به خاطر بی احترامی طاهری این رفتار ها را از خود بروز داد.
کد خبر: ۶۵۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۶ 25 September 2018

محمد رویانیان مدیرعامل اسبق پرسپولیس در آستانه دربی اظهار کرد: دربی همیشه حساسیت، جذابیت و ویژگی‌های خاص خود را دارد و برای همه مهم است هم برای هواداران هم پیشکسوتان و می‌توان گفت: این دربی یکی از مهترین دربی‌های دنیاست و از هر حیث که بشود به آن اشاره کرد مسابقه‌ی مهمی است و از نظر من در دنیا جزو ۱۰ دربی برتر دنیاست و در کشور ما هم طبیعی است که همه منتظر آن هستند و درگیر تلخی و شیرینی و حاشیه‌های قبل و بعد آن هستند، اما امیدوارم این حاشیه‌ها لطمه‌ای به کسی نزند و کام کسی را تلخ نکند و بازی توام با اخلاق و رفتار‌های درست شاهد باشیم و هواداران با رفتار‌های حرفه‌ای خود فرهنگ بالای خود را به نمایش بگذارند.
مدیر عامل اسبق سرخ‌ها در مورد کری‌های زمان مدیریت خود با فتح‌الله زاده عنوان کرد: دلم هم برای فتح الله زاده و هم برای کری خوانی با او تنگ شده البته با هم دائما در ارتباطیم و از حال هم با خبر هستیم و دائما هم در حال کری خوانی با او هستم. حتی سال گذشته قبل از دربی با من تماس گرفت و از من دعوت کرد که در دفترش با او دربی را ببینم، اما من گفتم اگر من به دفتر تو بیایم حاشیه درست می‌شود و همچنین تحمل باخت و ناراحتی تو را ندارنم. به او می‌گویم این دربی را هم آن‌ها خواهند باخت.
وی در مورد قانون ۹۰ به ۱۰ هم اضافه کرد: هنوز زیرساخت‌ها و شرایط این اتفاق فراهم نیست و نمی‌شود دربی را در حال حاضر به این نحو برگزار کرد. اما بالاخره این اتفاق باید از جایی شروع شود در همه‌ی دنیا شاهد این هستیم که این قانون اجرا می‌شود و بالاخره باید استارت آن در ایران نیز زده شود درست است که در ابتدا این اتفاق برای مسئولان هزینه خواهد داشت، اما این هزینه را باید متقبل شوند و هر چه این اتفاق زودتر رخ دهد به نفع فوتبال ایران است.
مدیرعامل پیشین سرخ‌ها در مورد اظهارات گرشاسبی در مورد سوءمدیریت مدیران قبلی در بستن قرارداد‌ها اضافه کرد: این شتری هست که در خانه‌ی همه می‌خوابد و از این اظهارات زیاد شنیده شده است و امیدوارم مدیر بعدی راجب آقای گرشاسبی این گونه صحبت نکند. در مورد طلب دایی نیز باید بگویم من اگر بودم با او رفاقت می‌کردم و دوستانه این مشکل را حل می‌کردم. این رفتار‌هایی که از او می‌بینید هم به خاطر بی احترامی طاهری و دوستانش است که او را اذیت کردند و باعث این رفتار شدند.
رویانیان در مورد پیش‌بینی خود از دربی نیز گفت: فکر می‌کنم پرسپولیس ۲ بر ۱ بازی را خواهد برد و منشا و عالیشاه در این مسابقه برای پرسپولیس گل خواهند زد. عالیشاه را همیشه دوست داشته‌ام و همشهری من هم هست و خوشحالم که مازندرانی‌های زیادی در این تیم هستند. مازندرانی‌ها در همه جا یک شعبه دارند و شعبه ورزشی آن‌ها هم در پرسپولیس است. منشا هم بازیکن باغیرتی است که در زمین زحمت می‌کشد. اگر من مدیرعامل پرسپولیس بودم واین نتایج خوب را تیمم می‌گرفت به هر یک از آن‌ها بین ۳ تا ۵ سکه می‌دادم تا خستگی را از تن آن‌ها خارج کنم.
او در مورد اینکه در دوران مدیریت خود آیا توصیه‌ای برای نتیجه دربی به او می‌شد یا نه بیان کرد: خدا شاهد است هیچ زمان به ما توصیه‌ای از سوی مقام‌های دولتی نمی‌شد زمانی که من بودم با آقای فتح‌الله زاده کری داشتیم

منبع: خبر ورزشی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار