مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران گفت: کارفرمایان متخلفی که اتباغ غیرمجاز بیگانه را در کارگاههایشان به کارگرفته بودند، 130 میلیارد ریال جریمه شده اند.
کد خبر: ۶۶۰۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 26 September 2018

ایرنا ، کامران اصغری روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان کلاردشت با ارائه گزارشی از بازرسی های انجام گرفته از مراکز اشتغالزایی ، افزود: در پنج ماهه سال جاری در پی بازرسی های صورت گرفته از مراکز اشتغالزایی استان دست کم 426 کارگر خارجی غیرمجاز شناسایی شدند.
وی با اعلام این که 120 تن از این تعداد کارگر غیرمجاز خارجی در کلاردشت شناسایی شدند، به کارفرمایان متخلف در باره به کارگیری این دسته از کارگران هشدار داد.
اصغری تعداد کارفرمایان متخلف را 38 نفر اعلام کرد و گفت که این افراد به خاطر به کار گرفتن اتباغ بیگانه غیرمجاز به عنوان کارگر به پرداخت بیش از 130 میلیارد ریال جریمه محکوم شده اند.
وی با ابراز تاسف از ورود اتباع بیگانه و اشتغال آنها در مراکز اشتغالزایی مازندران بویژه غرب این استان، افزود: کارفرمایان نیز در این حوزه همکاری لازم را ندارند شاید عده زیادی از اتباع بیگانه در این استان سکونت داشته باشند ولی دلیل نمی شود که در این منطقه کار کنند.
وی خواستار تعیین تکلیف و شناسایی کارگران اتباع بیگانه بدون مجوز در استان شد و به کارفرمایان نیز هشدار داد برابر قانون با آن ها برخورد خواهد شد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار