معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران از برگزاری دوره آموزشی نمایش‌نامه‌نویسی و بازیگری در دانشگاه مازندران خبر داد.
کد خبر: ۶۶۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۳ 01 October 2018

سیده زینب تقوی معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران در گفت‌وگو با ایکنا از مازندران و گفت: دوره آموزشی نمایش نامه نویسی و بازیگری با همکاری معاون آموزشی و کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران در دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به اهمیت و تاثیرگذاری هنر نمایشی در جامعه و زندگی انسان‌ها، کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران همچون سنوات گذشته اقدام به برگزاری دوره آموزشی تئاتر در رشته‌های نمایش نامه نویسی و بازیگری در دانشگاه مازندران کرده است.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران تصریح کرد: در این دوره آموزشی که با همکاری معاونت آموزشی و کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران انجام می‌شود، دانشجویان شرکت کننده در این دوره آموزش‌های تئوری و عملی نمایش نامه نویسی و بازیگری را می گذرانند و در پایان دوره پس از ارایه کار عملی گواهی معتبر از سوی معاونت آموزشی به آنها اعطا می‌شود.

تقوی افزود: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران از سال ۸۳ در امر آموزش تئاتر دانشجویان فعال بوده و نمایش‌های بسیاری را نیز در پایان برگزاری هر ترم به عنوان پروژه پایان ترم از سوی هنرجویان شرکت کننده در این دوره ها به روی صحنه برده است.
معاون فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران اظهار کرد: با توجه به فعالیت‌های تئاتری معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی این واحد موفق شد تا کانون سیاوشان جهاد دانشگاهی مازندران را ثبت و فعالیت‎های تئاتری خود را در قالب این کانون به سرانجام برساند.
وی با ارایه این مطلب که در این دوره آموزشی برای دانشجویان علاقه‌مند دانشگاه مازندران جهت ثبت نام ۳۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: در این دوره آموزشی، حمیدرضا گل محمدی تواندشتی کارشناس تئاتر جهاد دانشگاهی و مسئول کانون تئاتر سیاوشان و دیگر اساتید تئاتر به تدریس خواهند پرداخت.
تقوی در پایان گفت: دانشجویان علاقه‌مند به شرکت در این دوره آموزشی جهت ثبت نام می‌توانند تا ۱۵ مهرماه به دفتر جهاد دانشگاهی واقع در ساختمان شماره ۳ شیمی مراجعه و یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌های ۰۱۱۳۵۳۰۲۳۴۱ و ۰۱۱۳۵۳۰۲۳۴۳ تماس حاصل کنند.

وی ادامه داد: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران از سال ۸۳ فعالیت‌های آموزشی تئاتر را در سطح دانشگاه‌های مازندران آغاز کرده و تاکنون بیش از بیست دوره آموزشی در سطح دانشگاه‌های استان برگزار کرده است.

تقوی گفت: این معاونت در امر آموزش تئاتر از بدو تاسیس جهاد دانشگاهی در استان با آموزش و پرورش شهرهای بابلسر، بهنمیر و اداره بنیاد شهید و بهزیستی بابلسر همکاری‌ داشته و تا کنون بیش از ۴۰ نمایش صحنه ای و خیابانی کوتاه و بلند را در سطح دانشگاه ها و شهرهای استان مازندران و مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب راهیان نور دانشجویی اجرا کرده است.

وی افزود: معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندران موفق شد مجموعه نمایش‌های اجرا شده را با نام عقبه اخلاص به چاپ برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار