مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران ضمن اعلام محکومیت عرضه‌کنندگان برنج تقلبی در استان گفت: متهمان این پرونده‌ها به مبلغ 142 میلیون و 970 هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند که این رای در شعبه تجدید نظر قطعی و لازم الاجرا شده است.
کد خبر: ۶۶۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ 01 October 2018

یدالله ملکی در گفت‌وگو با بلاغ اظهار کرد: بر اساس گزارش باررسان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان مبنی بر تخلیط برنج ایرانی با خارجی در واحد صنفی بوجاری برنج، چهار فقره پرونده تشکیل و جهت رسیدگی به این اداره کل ارسال شد .

وی افزود: شعبه هیئت بدوی تعزیرات بابل پس از احضار متهمین و بررسی و اخذ نظریه کارشناسی، تخلف انتسابی را محرز دانسته و متهمین را به عرضه برنج تخلیطی با قیمت کارشناسی اتحادیه صنف برنج فروشان محکوم کرد .

به گفته مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران، متهمین این پرونده‌ها به مبلغ 142 میلیون و 970 هزار ریال در حق صندوق دولت محکوم شدند که این رای در شعبه تجدید نظر قطعی و لازم الاجرا شد.

به گزارش خبرنگار ما، میزان برنج تخلیطی در این پرونده‌ها بیش از دو هزار و 600 کیلوگرم بوده است که متخلفان قادام به نخلیط برنج طارم اعلای درجه یک با برنج‌های خارجی و درجه دوم کرده بودند.

این گزارش حاکی است برنج‌های تخلیطی مکشوفه پس از تعیین نرخ کارشناسی به بازار عرضه و وجوه آن به حساب متهمان واریز خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار