درسال جاری 78 واحد تولیدی در استان به بهره برداری رسیده که از نظر تعداد با 33 درصد کاهش ولی از نظر میزان سرمایه گذاری و اشتغال به ترتیب 13 و 22 درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۶۶۲۶۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 02 October 2018

به گزارش تابناک مازندران،  درسال  جاری 78 واحد تولیدی در استان به بهره برداری رسیده که از نظر تعداد با 33 درصد کاهش ولی از نظر میزان سرمایه گذاری و اشتغال به ترتیب 13 و 22 درصد افزایش داشته است.

بر اساس این گزارش، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران از بهره برداری 78 واحد تولیدی و صنعتی با رشد سرمایه گذاری 13 درصدی امسال در استان خبر داد.

 محمدپور با بیان این مطلب تعداد بیمه شدگان اجباری شاغل در کارگاه ها را 390 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این تعداد در بیش از 103 هزار کارگاه مشغول فعالیت هستند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به کاهش 5 درصدی مقرری بگیران بیکاری و رشد 5 درصدی میزان مصرف برق صنعتی استان افزود:

امسال 78 واحد تولیدی در استان به بهره برداری رسیده که از نظر تعداد با 33 درصد کاهش ولی از نظر میزان سرمایه گذاری و اشتغال به ترتیب 13 و 22 درصد افزایش داشته است.
محمدپور با بیان اینکه برای 3 هزار و ۳۰ واحد تولیدی در مازندران شناسنامه تولیدی و صنعتی تهیه شده است گفت: 202 واحد منتخب در مازندران شناسایی شده که 80 درصد ارزش محصولات صنعتی استان در این واحدها شکل گرفته و 49 درصد اشتغال را به خود اختصاص داده اند.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت مازندران با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات تامین ارز یا تامین مواد اولیه شاهد ثبات نداشتن و کاهش در برخی محصولات هستیم به تلاش برای احیای کارخانه نساجی اشاره کرد و افزود: در حوزه نساجی، قاچاق از جمله مشکلات به شمار رفته و به دلیل افزایش قیمت ارز، تهدید قاچاق تا پایان امسال کمتر خواهد شد.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار