فرماندار رامسر با اشاره به بارش بی سابقه باران همراه با سیلاب در غرب مازندران، گفت: این حادثه ۵۵۰۰ واحد مسکونی رامسر را تخریب کرد.
کد خبر: ۶۶۴۱۹۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۳ 06 October 2018

تسنیم: فرماندار رامسر با اشاره به بارش بی سابقه باران همراه با سیلاب در غرب مازندران، گفت: این حادثه ۵۵۰۰ واحد مسکونی رامسر را تخریب کرد.

محمد آزاد عصر امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران رامسر با اشاره به اینکه در 15 ساعت گذشته بیش از 228 میلی‌متر باران در رامسر باریده است، اظهار داشت: 340 اکیپ و 200 نیرو به همراه تمامی دهیاران در منطقه در حال خدمات رسانی به سیلزدگان هستند.

وی با اشاره به تخریب کامل 110 باب خانه در رامسر بر اثر سیلاب دیروز و امروز، افزود: 5500 واحد مسکونی و تجاری دچار آبگرفتگی شده و زیرساخت‌های برق دچار آسیب جدی شده است به‌طوری که 20 دکل فشار قوی و ضعیف و 3 ترانس تخریب شد.

آزاد با بیان اینکه زیر ساخت‌های گاز شهرستان نیز بر اثر سیلاب آسیب دیده است، گفت: این سیلاب به زیر ساخت‌های آب روستایی و شهری نیز خسارات جدی وارد کرده است.

وی با اعلام اینکه در حوزه راه و پل آسیب جدی دیدیم و محور جواهرده و جنت رودبار تا اطلاع ثانوی مسدود شده است، تصریح کرد: رانش زمین و سیل باغات کشاورزی را از بین برد و تولید کنندگان گل و گیاه و دامی دچار خسارت شدند.

فرماندار رامسر با بیان اینکه طغیان روخانه‌های صفارود، نسارود و چالکرود در 50 سال اخیر بی سابقه بوده است، گفت: با همکاری ستاد بحران، شورای تامین، نیروهای مردمی، سپاه و بسیج، هلال احمر، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و شوراها درحال ادامه امداد رسانی هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار