معاون رئیس جمهور در جمع مدیران مازندران پس از بازدید از مناطق سیل زده گفت: چهارشنبه مصوبه کمک به مردم مازندران را در جلسه هیأت دولت دریافت و بعد از ظهر اعتبارات اولیه را اختصاص می‌دهیم. شریان‌های اصلی استان مازندران پس از خسارت سیل باید به صورت جدی ساماندهی شوند , این موضوع به صورت ویژه در برنامه کاری ما قرار دارد و دولت هم اعتبارات لازم را در اختیار قرار می‌دهد.
کد خبر: ۶۶۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷ 09 October 2018

بلاغ، محمدباقر نوبخت پس از بازدید از مناطق سیل‌زده استان مازندران در غرب استان با اعلام اینکه سیل اخیر کم سابقه بوده است، اظهار کرد: خسارت‌های زیادی به مردم وارد شده و باید تلاش کنیم با تلاش و همیت آلام مردم کاهش پیدا کند.

وی با اعلام اینکه اقدامات انجام شده در استان بر اساس مقتضیات و نیازهای مردمی بوده است، تصریح کرد: از این به بعد نیازهای مردم تغییر می‌کند که باید تلاش کنیم در حد مقدورات نیازهای مردم رفع شود.

معاون رئیس جمهور با اعلام اینکه تلاش‌های انجام شده قابل تقدیر است، افزود: این تلاش‌ها باید تا رفع نیازهای واقعی مردم در برنامه کاری قرار گیرد.

این مسئول با اعلام اینکه پس از مراجعه به تهران و در جلسه هیأت دولت مصوبه کمک به سیل‌زدگان استان مازندران را در دستور کار قرار می‌دهم، افزود: قبلا هم به مردم سرپل و کرمان پس از زلزله قول پرداخت کمک دادیم که عملیاتی شد و این امر در استان مازندران هم عملیاتی می‌شود.

نوبخت با اعلام اینکه کشور ما حادثه خیز است، افزود: در 6 ماهه اول سال گذشته حدود 240 میلیارد تومان برای پرداخت خسارت‌ها هزینه کردیم،اما میزان پرداخت خسارت‌ها در سال جاری به چهار برابر وضعیت سال گذشته رسیده است و امسال بیش از هزار و 48 تومان بابت جبران خسارت‌ها اعتبار اختصاص دادیم.

وی با اعلام اینکه میزان اعتبارات اختصاص شده به مباحث عمرانی کشور هم رشد بسیار مناسبی داشه است،افزود: در شش ماهه سال جاری 27 هزار و 500 میلیارد تومان تومان برای طرح‌های عمرانی پرداخت شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با اعلام اینکه شریان‌های اصلی استان مازندران پس از خسارت سیل باید به صورت جدی ساماندهی شوند، گفت: این موضوع به صورت ویژه در برنامه کاری ما قرار دارد و دولت هم اعتبارات لازم را در اختیار قرار می‌دهد.

این مسئول به تلاش نیروهای امدادی هلال احمر، نیروی انتظامی و سپاه در منطقه اشاره کرد و گفت: این نیروها به صورت مستمر در کنار مردم بودند و اقدامات انجام شده آنها قابل تقدیر است و این روند کمک ها همچنان باید تداوم داشته باشد.

نوبخت گفت: مدیران و نیروهای امدادی حساسیت های مردمی را درک کرده و با مردم به صورت مناسب مدارا کرده و خواسته‌های به حق آنها را جبران و در حد مقدوراتی که دولت تعین کرده به مردم خدمات ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار