معاون عمرانی استانداری مازندران از تخریب ۸۰ واحد مسکونی روستایی بر اثر سیل در مازندران خبر داد و گفت: به بیش از 2000 واحد مسکونی در این استان از ۳۰ تا ۶۰ درصد آسیب وارد شده است.
کد خبر: ۶۶۵۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 09 October 2018

ایسنا، علی نبیان با اشاره به میزان خسارت های جانی و مالی وارد شده متاثر از سیل در این استان، اظهار کرد: میزان خسارت وارد شده متأثر از سیل روز جمعه و شنبه ۱۳و ۱۴ مهرماه در مازندران، 705 میلیارد تومان برآورد شده است.

وی تصریح کرد: براورد این میزان خسارت وارد شده در حوزه زیرساخت‌ها شامل ابنیه، پل ها، راه‌های روستایی، واحدهای مسکونی آسیب دیده و خسارات وارده به بخش کشاورزی شامل آبزی پروری، دام و طیور بوده است.

نبیان خاطرنشان کرد: با توجه به بازدید معاون رئیس جمهور و تصویب هیئت دولت، پس از شناسایی تمامی واحدهای مسکونی آسیب دیده و از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، منابع تامین و به مردم پرداخت می شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مسئولان در مناطق سیل‌زده حضور دارند و مشغول خدمت‌رسانی هستند، گفت: مسیر ورودی برخی از راه های روستایی تخریب شده است که نیروهای عمرانی در تلاش برای بازسازی آن هستند.

معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه تمام شهرهای مازندران درگیر عوامل ناشی از سیل بودند، خاطرنشان کرد: این حادثه 5 فوتی و 3 مصدوم داشت اما این فوتی‌ها مستقیما در اثر وقوع سیل نبوده است.

برچسب ها: سیل مازندران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار