طرفداران نساجی مازندران به دنبال این هستند تا هفته‌های نسبتا سخت برای تیمشان تمام شود و شاهد بردهای بیشتر تیمشان باشند.
کد خبر: ۶۶۵۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۰۰:۱۹ 10 October 2018

به گزارش فرتاک ورزشی،

وجه مشترک صحبت‌ تمامی اعضای نساجی مازندران این است که تا به اینجای کار چه در لیگ برتر و چه در جام حذفی با قرعه سختی مواجه شده‌اند و همین دلیلی است بر عدم کسب نتایج بهتر از سوی آن‌ها. سخنی که زیاد هم بیراه نیست. شاگردان جواد نکونام در بدو شروع لیگ با قرعه سخت ذوب‌آهن اصفهان و تراکتورسازی تبریز رو به رو شدند. دو مسابقه ای که تنها یک امتیاز برای این تیم پرطرفدار داشت. در ادامه مسابقات شاگردان جواد نکونام دو هفته پیاپی را مقابل استقلال و پرسپولیس گذراندند و حالا باید بعد از اتمام تعطیلات بلافاصله در اصفهان به دیدار سپاهان بروند. تقویمی سخت برای شاگردان نکونام که در شروع لیگ برای آن‌ها سنگین به نظر می‌آید.

 

در جام حذفی هم همین رویه برای نساجی دنبال شد. آن‌ها پس از اینکه توانستند شاهین لردگان را با 5 گل در هم بکوبند با قرعه سختی به نام سپاهان رو به رو شدند تا امید هواداران بی شمار این تیم برای موفقیت در این جام هم کمرنگ شده و پس از باخت برابر این حریف قدرتمند به طور کامل قطع شود.

 

اما حالا وقتی به برنامه آینده تنها نماینده مازندران نگاه می‌کنیم به این نکته پی می‌بریم آن‌ها در مسابقات آینده خود هم با تیم‌های آسانی رو به رو نخواهند شد. شاگردان نکونام بلافاصله بعد از اتمام لیگ به مصاف سپاهان اصفهان می‌روند و بعد از آن با ماشین سازی تبریز، استقلال خوزستان و پدیده مشهد مصاف می‌دهد. سه هفته پایانی نساجی هم به ترتیب مقابل صنعت نفت آبادان، سپیدرود رشت و پیکان تهران تمام می‌شود. آن‌ها در هشت هفته پایانی باید با یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ، صدرنشین حال حاضر جدول مسابقات و پیکانی که برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کند مصاف دهند و باز هم کار سختی پیش رو خواهند داشت.

 

حال باید دید نساجی با مربی جوان خود در مسابقات باقی مانده تا پایان نیم فصل اول چه خواهد کرد و آیا باز هم نتایج به دست آمده را با مسئله‌ای به نام قرعه سخت توجیه خواهد کرد یا اینکه با کسب نتایج لازم رتبه‌ای خوب برای سرخپوشان قائشمهری به دست می‌آید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار