به نظر می‌رسد با شروع دوباره لیگ برتر تاکتیک نساجی برای رویارویی با حریفان اندکی تغییر پیدا کند و مطابق میل تماشاگران شود.
کد خبر: ۶۶۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۳ 13 October 2018

نساجی مازندران که اولین دوره حضور خود در تاریخ لیگ برتر را پشت سر می‌گذارد پس از شروع لیگ هجدهم با قرعه سختی رو به رو شد و مقابل تیم‌های مدعی این دوره قرار گرفت.

 

همین قرعه باعث شد که کادرفنی این تیم برای اینکه شخصیتی تازه برای تیمشان به دست آورند و نام نساجی را بر سر زبان‌ها بیاندازند رویه دفاعی را در پیش گرفته و سعی در متوقف کردن حریفان داشته باشند. سیاستی که تا حدودی مثبت بود و باعث شد این تیم از استقلال تهران، سایپا و تراکتورسازی مساوی بگیرد و در مقابل پرسپولیس و ذوب‌آهن به سختی شکست بخورد. البته در این میان نباید از کسب تساوی 1-1 مقابل سپاهان پس از پایان 120 دقیقه تلاش در جام حذفی به راحتی گذشت.

 

نساجی مازندران با دیدار برابر سپاهان بار دیگر لیگ برتر را شروع می‌کند. دیداری خارج از خانه و سخت مقابل این تیم پرستاره که اتخاذ تاکتیک دفاعی را می‌طلبد. اما پس از این دیدار سرخپوشان قائمشهری از پیچ سخت لیگ گذشته و با حریفان نسبتا خوبی دیدار می‌کنند. تیم‌هایی مثل استقلال خوزستان، ماشین‌سازی تبریز، صنعت نفت آبادان و سپیدرود رشت حریفان مستقیم نساجی در پایین جدول هستند که پیروزی برابر آن‌ها شاگردان نکونام را به میانه جدول و رتبه تک رقمی ‌می‌رساند.

 

بی شک نکونام برای برنده شدن مقابل تیم‌های مذکور باید روندی خلاف روند فعلی را در پیش گرفته و تیمش را با میل هجومی بیشتری در زمین قرار دهد. وقتی به لیست این تیم نگاه می‌کنیم چشممان به بازیکنان سرعتی و تکنیکی زیادی می‌خورد که هر کدام می‌توانند عصای دست نکونام در روزهای سخت لیگ هجدهم باشند. در ادامه باید دید سرمربی آب دیده نساجی می‌تواند نیم فصل اول را مطابق میل هواداران مازنی به پایان برساند یا باز هم باید این تیم را با تاکتیکی مشابه اول فصل مشاهده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار