مدیرعامل آبفار مازندران گفت: پس از یک هفته تلاش شبانه روزی اکیپ مقابله با بحران و گروه اتفاقات شرکت آبفار مازندران، آب آشامیدنی تمامی روستا‌های سیل زده استان وصل شد.
کد خبر: ۶۶۷۶۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۱ 14 October 2018

 بلاغ، مجید عبدالهی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: حوادث سیل اخیر به تاسیسات آب آشامیدنی ۳۳۱ روستای تحت پوشش و غیر تحت پوشش با ۸۵ هزار و ۹۳۹ مشترک در استان خسارت دید و آب شرب اهالی این روستا‌ها قطع شد.

وی با بیان اینکه بیشترین خسارت به تاسیسات آبرسانی شهرستان‌های نور، نوشهر، چالوس، عباس آباد، تنکابن و رامسر بوده است افزود:کمیته بحران استان در شهرستان‌های رامسر، تنکابن و عباس آباد با ارسال ۸ تانکر آبرسانی سیار به این مناطق و همچنین آب بسته بندی نیز میان روستائیان سیل زده استان توزیع شد.

مدیرعامل آبفار مازندران افزود: بیش از ۲۰ اکیپ مقابله با بحران و گروه اتفاقات با تمامی تجهیزات و امکانات لازم از همان ساعات اولیه وقوع سیل آب آشامیدنی ۳۲۰ روستا را وصل کردند .

این مسئول افزود: امکان برقراری آب شرب ۱۱ روستای دیگر که تحت پوشش مجتمع آبرسانی فلکده هستند و آب شرب این مجتمع از یک دهنه چشمه در فاصله ۲۲ کیلومتری در بالا دست تامین می‌شود به دلیل مسدود بودن راه‌های ارتباطی میسرنبود پس از یک هفته تلاش بی وقفه در مسیر جنگلی و صعب العبور وصل شد .

عبدالهی برآورد خسارات سیل را ۴۹۲ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:با تخصیص به موقع اعتبارات جبران خسارات سیل بتوانیم خدمات بهتری به مردم مناطق سیل زده استان ارائه می شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار