دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران از شناسائی باند ساخت و توزیع مشروبات الکلی دست ساز(تقلبی)در شهرستان عباس آباد خبر داد.
کد خبر: ۶۶۸۰۳۴
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 15 October 2018

سید یونس حسینی عالمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مازندران در این خصوص گفت: پیرو گزارش مرجع انتظامی شهرستان عباس آباد، دستور قضایی از سوی دادستان این شهرستان صادر شد.

این مقام قضایی در ادامه افزود: پس از شناسائی این باند توسط عوامل انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی، محل مربوطه شامل دو واحد ویلای مسکونی که جهت انجام این امر از مالکان آن اجاره گردیده بود، شناسایی شد.

این مقام قضایی در ادامه اظهار داشت: از این دو واحد مسکونی، یک منزل برای تولید و از محل دیگر برای انبار وسایل مورد استفاده قرار می گرفت که با هوشیاری و دستور به موقع قضایی، مقدار یک هزار و ۱۵۰ لیتر مشروبات الکی دست ساز داخلی که برخی از آن در ظروف خارجی بسته بندی و پلمپ شده بود به همراه تعداد زیادی شیشه مشروب خارجی خالی و درپوش و برچسب مربوطه و آلات پلمپ کشف و ضبط گردید.

وی همچنین گفت: در این خصوص دو نفر از عوامل باند نیز دستگیر شدند که پس از اخذ تحقیقات و صدور قرار تامین به زندان معرفی شدند و تحقیقات در خصوص شناسایی سایر اعضاء باند ادامه دارد.

ایلنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار