5 طرح عمرانی جمعیت هلال احمر کشور با هزینه بیش از 40 میلیارد ریال در مازندران به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۶۶۸۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۸ 16 October 2018

خبرگزاری صدا وسیمای مازندران، رییس جمعیت هلال احمر کشور در آیین افتتاحیه مرکز امداد هوایی جمعیت هلال احمر شهرستان ساری گفت: مرکز امداد هوایی مازندران از مراکز مجهز و به روز شده در کشور است که با توجه به گردشگر پذیر بودن این استان توسعه امداد ونجات در این استان ضروریست.

پیوندی با اشاره به بهره برداری از مرکز فیزیو تراپی در ساری گفت: با به کارگیری تجهیزات نوین، این مرکز می تواند خدمات مناسب وخوبی به مردم ارائه دهد.

وی با اشاره نگاه ویژه هلال احمر به استان مازندران به عنوان استان مسافر پذیر گفت: تا پایان امسال تلاش می شود تا همه پایگاه های امداد جاده ای مازندران از تجهیزات ویژه ای برخوردار شوند.

همچنین امروز با حضور رییس جمعیت هلال احمر پایگاه امداد جاده ای پلور و گزنگ آمل و پایگاه امداد و نجات بین شهری بابلسر بهره برداری شد .
پایگاه امداد جاده ای پلور آمل با هزینه یک میلیارد و 600 میلیون تومانی در 3 طبقه ساخته شد که در شرایط اضطراری ظرفیت اسکان هزار نفر را دارد .
برای بهره برداری پایگاه امداد جاده ای گزنک آمل با ظرفیت اسکان اضطراری 100 نفر ، 550 میلیون تومان هزینه شد.
رییس جمعیت هلال احمر ، به منظور بهره برداری چند طرح امدادی و نیز بازدید از تجهیزات و زیرساختهای امداد و نجات مازندران امروز به این استان سفر کرد که بهره برداری پایگاه امداد و نجات بین شهری بابلسر، مجتمع آموزشی و امدادی و مرکز امداد هوایی هلال احمر و مرکز فیزیوتراپی در ساری از دیگر برنامه های سفر دکتر پیوندی است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار