سه آزادکار ایران تا ساعاتی دیگر برای کسب مدال برنز جهان به مصاف رقبایشان می‌روند و دو آزادکار دیگر نیز برای رسیدن به فینال مبارزه می‌کنند.
کد خبر: ۶۷۰۶۷۹
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۱ 21 October 2018

ایسنا، در ادامه رقابت‌های ۴ وزن دوم کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۱۸ که در بوداپست پایتخت مجارستان در حال برگزاری است، عزت‌الله اکبری در وزن ۷۹ و علیرضا کریمی در وزن ۸۶ کیلوگرم در مرحله نیمه نهایی به ترتیب برابر جی‌دن کاکس دارنده مدال‌های برنز جهان و المپیک از آمریکا و جبرئیل حسن‌اف دارنده مدال برنز المپیک ۲۰۱۶ از آذربایجان از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امشب(یکشنبه) به روی تشک می‌روند. دیدارهای رده‌بندی و فینال ۴ وزن دوم فردا شب(دوشنبه) به وقت ایران برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی کشتی آزاد ایران در ۴ وزن نخست شانس کسب ۳ مدال برنز را دارد. محمد باقر یخکشی در وزن ۶۱، حسن یزدانی در وزن ۸۶ و پرویز هادی در وزن ۱۲۵ کیلوگرم سه آزادکار ایران هستند که از ساعت ۲۰:۳۰ امشب(یکشنبه) در مبارزاتی حساس به مصاف رقبای خود خواهند رفت.

یخکشی در دیدار رده بندی باید به مصاف جوزف کولون از آمریکا برود.حسن یزدانی در وزن ۸۶ کیلوگرم برای کسب مدال برنز جهان رودرروی دارن کوروگلیف از روسیه قرار می‌گیرد و پرویز هادی نیز در سنگین وزن برابر آنزور خزریف از روسیه به روی تشک می‌رود.

رضا اطری در وزن ۵۷، امیر حسین مقصودی در وزن ۶۵ و مصطفی حسین‌خانی در وزن ۷۴ کیلوگرم نیز با شکست مقابل رقبا حذف شدند.

یونس امامی در وزن ۷۰ و مجتبی گلیج در وزن ۹۷ کیلوگرم نیز آخرین نمایندگان ایران هستند که فردا(دوشنبه) کار خود را آغاز می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار