وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که مردم اگر پیشرفت را احساس کنند خشنود می‌شوند و بخشی از این امور مربوط به حوزه راه است، خاطرنشان کرد: بنیاد توسعه مازندران می‌تواند محلی برای پیشرفت این استان باشد.
کد خبر: ۶۷۴۴۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۲۰ 30 October 2018

 به گزارش تابناک مازندران، محمد اسلامی استاندار سابق مازندران، که به تازگی بذای پست وزارت راه، از مجلس رای اعتماد گرفت به استان مازندران سفر کرد و با مسئولان این استان به گفتگو نشست .

براساس این گزارش، وزیر راه و شهرسازی در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در مازندران با تاکید بر این‌که بنیاد توسعه این استان محلی برای پیشرفت مازندران است، گفت: مسکن و راه روستایی از دغدغه‌های مهم دولت و رئیس جمهور است.

محمد اسلامی عصر سه‌شنبه (۸ آبان) پس از ورود به مازندران، در دیدار با آیت‌الله نورالله طبرسی با اشاره به این‌که دولت و رئیس جمهور نسبت به حوزه راه و شهرسازی و به‌ویژه بخش مسکن دغدغه دارد، اظهار کرد:

بخشی دیگری از دغدغه‌های مهم دولت مربوط به حجم پروژه‌های نیمه‌تمام و راه‌های روستایی است.

وی با اشاره به این‌که راه‌های روستایی در کشور به‌ویژه در مازندران یکی از مشکلاتی بوده که نتوانسته‌ایم به نتیجه مطلوب برسانیم، تصریح کرد: مازندران به هیچ راه متفاوتی برای شکوفایی نیاز ندارد و باید همین مسیر ترسیم‌شده را پیگیری کند تا به نتیجه برسد.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که مردم اگر پیشرفت را احساس کنند خشنود می‌شوند و بخشی از این امور مربوط به حوزه راه است، خاطرنشان کرد: بنیاد توسعه مازندران می‌تواند محلی برای پیشرفت این استان باشد.

اسلامی با تاکید بر این‌که کشور قدرتمند است و ظرفیت‌های بزرگی دارد، اظهار کرد: قدرت کشور همه ظرفیت‌هایی است که در آن وجود دارد و اما از این ظرفیت‌ها کمتر استفاده کرده‌ایم.

آیت‌الله نورالله طبرسی، نماینده ولی‌فقیه در مازندران نیز در این دیدار با اشاره به این‌که در مازندران فقط به یک استان خدمت‌رسانی می‌کردید اما امروز باید به تمام کشور خدمت کنید، اظهار کرد: حوزه راه یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که به فعالیت فراوان نیاز دارد، بنابراین تحولی در وزارتخانه راه و شهرسازی ایجاد کنید.

وی در ادامه با اشاره به این‌که باید در نظر داشت که استانداری برای مازندران انتخاب شود که سیاسی و اهل باندبازی نباشد، تصریح کرد: استاندار آینده مازندران فعالیت‌های صورت‌گرفته در زمان استاندار سابق را دنبال کند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
نوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۹
استانی که گردشگری محور توسعه اش است وعقب ماندگی چندین ساله وتهدید امیز در بخش راههای اصلی استان که ارتباط مستقیم با توسعه ،اقتصاد واشتغال استان دارد تمرکز به توسعه راههای روستایی یک فریب زیرکانه وانحراف افکار عمومی ومسئولین استان از مطالبات اصلی وزیر ساختی است که قطعا در توان وزرای اینچنینی که یک شبه وزیر میشوندنخواهد بود
قطعه یک ازاد راه تهران شمال در همین دولت چها بار تاریخ بهره برداری را تاخیر انداخته ووزریری که مردم را به تمسخر گرفته استفا میدهد ونماینده محترم غرب مازندران با تملق از ایشان تشکر وتمجید مینمایند
در چنین شرایطی همواره بایستی شاهد مظلومیت مردم مازندران وعقب ماندگی استان باشیم
قاسم جوادی نوایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۴
پیشنهاد می کنم یوسفیان ملا استاندار مازندران بشه اون خوب بلده دست بوسی را
با همین فرمون بره همه کاره استان پیش می بره
دمت گرم عجب دیپلماسی داری یوسفیان
......
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار