متاسفنه باز هم سهل انگاری حادثه ساز شد . امدارسانی به حادثه دیدگان با اعزام سه دستگاه آمبولانس به محل جریان دارد و بررسی های اولیه حاکیست که حال برخی از مصدومان که میزان سوختگی آبان بالاست، وخیم است.
کد خبر: ۶۷۴۹۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۱ 31 October 2018

به گزارش تابناک مازندران، دقایقی پیش (چهارشنبه شب) انفجار در کشتارگاه صنعتی طیور واقع در روستای ' بیشه سر ' در حاشیه جاده بابل -بهنمیر رخ داد و زخمی شدگان همه از کارگران کشتارگاه هستند.


براساس این گزارش، سخنگوی اورژانس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت که در حال حاضر عملیات امدادرسانی به حادثه دیدگان جریان دارد و آمار دقیق مصدومان هنوز مشخص نشده است.
مهدی غلام نیا روشن افزود:

امدارسانی به حادثه دیدگان با اعزام سه دستگاه آمبولانس به محل جریان دارد و بررسی های اولیه حاکیست که حال برخی از مصدومان که میزان سوختگی آبان بالاست، وخیم است.


وی با اعلام این که تمامی مصدومان به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند، گفت که درمان حادثه دیدگان با تمامی امکانات پزشکی در حال انجام است.

 مدیرعامل کشتارگاه بابل طیور گفت که در حال حاضر نشتی لوله ها برطرف شده و کمپرسور سردخانه در حال استراحت و تعمیر است و جای هیچگونه نگرانی نیست.
کشتارگاه صنعتی بابل طیور که در سال 1388 به بهره برداری رسید از جمله کشتارگاه های صنعتی استان مازندران است که با ظرفیت کشتار چهار هزار قطعه در ساعت فعالیت دارد.
این کشتارگاه دارای امکانات برودتی آمونیاکی شامل سه باب تونل انجماد منفی 40 درجه به ظرفیت پنجاه تن در 24 ساعت است.
آمونیاک گازی سمی است که در صنایع برودتی بخصوص سردخانه ها استفاده می شود. آمونیاک به دلیل مقرون به صرفه بودن و خطرات زیست محیطی کمتر نسبت به گاز فریون که در یخچال و فریزر های خانگی استفاده می شود، در صنایع کاربرد بیشتری دارد.
استنشاق این گاز توسط انسان باعث التهاب فوری در چشم ، بینی و گلو می شود و تنفس طولانی مدت آن برای انسان بسیار خطرناک است.

 

 

برچسب ها: انفجار ، بابل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار