وزیر راه و شهرسازی در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مردم اگر پیشرفت را احساس کنند خشنود می‌شوند و بخشی از این امور مربوط به حوزه راه است، افزود: بنیاد توسعه مازندران می‌تواند محلی برای پیشرفت این استان باشد.
کد خبر: ۶۷۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲ 02 November 2018

به گزارش ایکنا مازندران، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی عصر دیروز، هشتم آبان ماه در دیدار با آیت‌الله نورالله طبرسی با اشاره به اینکه دولت و رئیس جمهور نسبت به حوزه راه و شهرسازی و به ویژه بخش مسکن دغدغه دارد، اظهار کرد: بخشی دیگری از دغدغه‌های مهم دولت مربوط به حجم پروژه‌های نیمه تمام و راه‌های روستایی است.
وی با اشاره به اینکه راه‌های روستایی در کشور به ویژه در مازندران یکی از مشکلاتی بود که نتوانستیم به نتیجه مطلوب برسانیم، تصریح کرد: مازندران نیاز به هیچ راه متفاوتی برای شکوفایی ندارد و باید همین مسیر ترسیم شده را پیگیری کنند تا به نتیجه برسند.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه مردم اگر پیشرفت را احساس کنند خشنود می‌شوند و بخشی از این امور مربوط به حوزه راه است، افزود: بنیاد توسعه مازندران می‌تواند محلی برای پیشرفت این استان باشد.
اسلامی با تأکید بر اینکه کشور قدرتمند است و ظرفیت‌های بزرگی دارد، اظهار کرد: قدرت کشور همه ظرفیت‌هایی است که در آن وجود دارد و کمتر استفاده کردیم.
آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی‌فقیه در مازندران نیز در این دیدار با اشاره به اینکه در مازندران فقط به یک استان خدمت‌رسانی می‌کردید اما امروز باید به تمام کشور خدمت کنید، اظهار کرد: حوزه راه یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی است که نیاز به فعالیت فراوان دارد، بنابراین تحولی در وزارتخانه راه و شهرسازی ایجاد کنید.
وی در ادامه با اشاره به اینکه باید در نظر داشت استانداری برای مازندران انتخاب شود که سیاسی و اهل باندبازی نباشد، تصریح کرد: استاندار آینده مازندران فعالیت‌های صورت گرفته در زمان استاندار سابق را دنبال کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار