کارشناس هواشناسی استان مازندران، هوای استان را برای روزهای یکشنبه تا دوشنبه نیز صاف تا نیمه ابری در ساعات بعدازظهر با رشد ابر و بارش پراکنده به خصوص ارتفاعات پیش بینی کرده است.
کد خبر: ۶۷۵۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۰ 02 November 2018

به گزارش تابناک مازندران ، کارشناس هواشناسی مازندران هوای استان را برای روزهای یکشنبه تا دوشنبه نیز صاف تا نیمه ابری در ساعات بعدازظهر با رشد ابر و بارش پراکنده به خصوص ارتفاعات پیش بینی کرده است.

  براساس این گزارش، هواشناسی مازندران پیش بینی کرده است که ناپایداری جوی استان تا روز پایانی هفته آینده ادامه یابد و در این مدت دمای هوا نیز تغییر محسوسی نخواهد کرد.

سامانه بارشی که روز پنجشنبه وارد مازندران شد به سرعت تمامی استان را در بر گرفت و بارش باران و کاهش دما را به همراه داشت.
همچنین عصر روز گذشته شهروندان برخی مناطق مازندران مانند شهر رستمرود، نور و چمستان شاهد بارش تگرگ بودند که خسارتی در پی نداشت.
همچنین در مناطق کوهستانی استان نیز بارش برف شب گذشته ارتفاعات بیش از 2 هزار متری را سفید پوش کرد و دمای هوا در برخی مناطق را به صفر درجه رساند.
بر اساس گزارش هواشناسی مازندران در 24 ساعت گذشته ایستگاه باران سنجی بلیران آمل با 53 ، وزرا محله محمودآباد با 48 و چمستان نور با 44 میلیمتر بیشترین میزان بارندگی را ثبت کردند.
گفتنی است که مازندران دارای 15 ایستگاه هواشناسی و 54 استگاه فعال باران سنجی می باشد.
در حال حاضر نیز آسمان استان در بسیاری از مناطق ابری است و در برخی مناطق هم بارش باران پراکنده مشاهده می شود.
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران روز جمعه گفت که بر اساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی ،هوای امروز استان نیمه ابری تا ابری است که در بعضی از ساعت با رگبار پراکنده باران و وزش باد همراه است.
سید ابراهیم تاکامی افزود: امروز در گرم ترین زمان دمای هوای استان به 22 درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.
وی هوای روز شنبه استان مازندران را نیمه ابری پیش بینی کرد و ادامه داد: برای روز شنبه در غرب و برخی مناطق مرکز استان بارش پراکنده و در رخی نقاط رگباری پیش بینی می شود.
کارشناس هواشناسی مازندران هوای استان را برای روزهای یکشنبه تا دوشنبه نیز صاف تا نیمه ابری در ساعات بعدازظهر با رشد ابر و بارش پراکنده به خصوص ارتفاعات پیش بینی کرده است.
تاکامی همچنین شرایط جوی استان برای گذر از روزهای دوشنبه به سه شنبه را ابری همراه با رشد ابر و وزش باد و رگبار پراکنده پیش بینی کرد.
وی گفت که برای روزهای پنجشنبه نیز با ورود سامانه بارشی و کم فشار به استان، بارش باران و کاهش نا محسوس دما پیش بینی می شود.
تاکامی تاکید کرد که دمای هوا در هفته پیش رو تغییری محسوس نخواهد کرد و مردم استان طی این مدت روزهای خنک و شبهای سرد را شاهد خواهند بود.
در حال حاضر نیز قائمشهر با 18 درجه گرم ترین و بلده نور و سیاه بیشه با پنج درجه سانتیگراد بالای صفر سرد ترین نقاط استان هستند.

 

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عزیز بهرام زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
خیلی عالی
عزیز بهرام زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۲۵
خیلی عالی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار