پدیده مشهد و نساجی قائمشهربه قضاوت علیرضا فغانی در حالی به میدان می روند که تعداد مازندرانی های پدیده باعث جذابیت هر چه بیشتر این دیدار شده است.
کد خبر: ۶۷۵۳۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳ 02 November 2018


مدیران پدیده مشهد پس از کش و قوس فراوان همانطور که پیش بینی هم می‌شد، توانستند سرمربی موفق خودشان را پس از جلب رضایت، به مشهد باز گردانند تا او یک بار دیگر با حضور در تمرینات تیمش عملا سکان هدایت راخودش در دست بگیرد و شاگردانش را برای بازی با تیم سر سخت نساجی قائم شهر آماده کند.

 

این بازی از جهات زیادی برای یحیی و تعدادی از بازیکنانش از اهمیت خاصی برخوردار است. یحیی که به نوعی دوران مربیگری را بصورت حرفه‌ای در تیم نساجی آغاز نمود، روز‌های سختی را در قائم شهر تجربه کرده است. نساجی در آن برهه با کسب مقام چهارم نتوانست جواز صعود به لیگ برتر را به دست بیاورد و این در حالی بود که آن‌ها فوتبالی زیبا و اصولی را به نمایش می‌گذاشتند، اما صبرمدیران این باشگاه آن قدر زیاد نبود که به گل محمدی جوان و کم تجربه فرصت بیشتری بدهند تا تیمش را برای فصل آینده و صعود به لیگ برتر آماده و مهیا سازد، اما از آن تیم، حامد شیری، مهیار حسن نژاد، محمد امین آرام طبع، بابک رضی به فوتبال معرفی شدند.

 

در نهایت نساجی در پایان فصل و با کسب ۴۲ امتیاز و قرار گرفتن در رده چهارم به کار خود پایان داد. مدیران و بخشی از هواداران نساجی پس از اخراج، او را به نابلدی متهم کردند و می‌توان گفت: رفتار مناسبی با یحیی نداشتند. او حالا به عنوان صدر نشین شایسته لیگ در هفته یازدهم در حالی به مصاف نساجی می‌رود که سابقه ذهنی خوبی از آن روز‌ها ندارد و طبیعتاً، انگیزه‌های زیادی را خواهد داشت برای اینکه شایستگی هایش را به مردم فوتبال دوست قائم شهری به اثبات برساند. علاوه بر یحیی، که خودش اهل محمود آباد است، محمد قاسمی نژاد یکی از پدیده‌های لیگ امسال نیز باید بازی درمقابل تیم سابقش را تجربه کند. او که اهل بابل است، همیشه از نساجی به عنوان تیم محبوبش یادکرده امروز باید در برابر تیم سابقش به میدان برود.

 

علاوه بر این دو نفر که تجربه حضور در نساجی را هم داشته‌اند محمد رضا خلعتبری (رامسر) ,سعید صادقی (ساری) امین قاسمی نژاد (بابل) نیز اصلیتی مازندرانی دارند و در واقع دیدار امروز را باید تقابل مازنی ها‌ی لیگ در برابر یکدیگر بنامیم. پدیده در صورت کسب برد می‌تواند صدرنشینی خودش را به مدت دوهفته تمدید کند و باید ببینیم که جواد نکونام این اجازه را به آن‌ها می‌دهد یا با گرفتن امتیاز ترمز پدیده را در ورزشگاه خانگی شان می‌کشد.


منبع: ورزش سه

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار