تیم های فوتبال پدیده خراسان و نساجی مازندران امروز از ساعت 16 در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند.
کد خبر: ۶۷۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۶ 02 November 2018

به گزارش فرتاک ورزشی،

تیم‌های پدیده و نساجی امروز در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر صفر پدیده به پایان رسید تا تیم شگفتی‌ساز لیگ هجدهم به یکه‌تازی‌اش در جدول لیگ برتر ادامه دهد. در این دیدار ابتدا امین قاسمی‌نژاد در دقیقه ۳۰ شاگردان یحیی گل‌محمدی را پیش انداخت. در ادامه نساجی فشار زیادی روی دروازه پدیده وارد کرد اما باز هم پدیده بود که به گل رسید. حسین مهربان در دقیقه ۸۰ در موقعیت تک به تک توانست دروازه حامد لک را باز کند تا بازی ۲ بر صفر شود. البته این پایان کار نبود و در حالی که همه منتظر سوت پایان بازی بودند، پدیده برای سومین بار در دقیقه ۹۳ توسط محمد قاسمی نژاد به گل رسید.

با این پیروزی، پدیده برای نهمین هفته بدون شکست باقی ماند و ۲۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی باقی ماند. پیروزی پدیده در حالی بود که آن‌ها هفته گذشته با مشکلات مالی روبرو بودند و چند روز تمرینات این تیم تعطیل بود. نساجی هم با این شکست برای ششمین هفته در کسب پیروزی ناکام ماند تا تیم تحت هدایت جواد نکونام وارد بحران شود. آن‌ها در حال حاضر با هشت امتیاز در رده چهاردهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

ترکیب دو تیم

پدیده:یوسف بهزادی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، مسعود ریگی، سینا زامهران، محمد قاسمی‌نژاد، امین قاسمی‌نژاد، محمدرضا خلعتبری و حسین مهربان

نساجی:حامد لک،جورجی گولسیانی،فرشاد فرجی،مجتبی ممشلی،حمیدرضا دیوسالار،محمد آبشک،احمد عبدالله‌زاده،علی‌اصغر عاشوری،سید،محمد میری،سجاد آشوری و رحمان جعفری

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار