محمدرضا براری وزنه بردار ساروی تیم ملی در دسته 109 کیلوگرم این رقابتها حضور دارد.
کد خبر: ۶۷۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴ 05 November 2018

تیم ملی وزنه برداری ایران با ۸ ملی پوش در رقابت های جهانی ۲۰۱۸ شرکت کرد که محمدرضا براری وزنه بردار مازندرانی هم در این رقابتها حضور دارد.

 مسابقات جهانی وزنه برداری در شرایطی از دیروز در عشق آباد ترکمنستان آغاز شد که ایران تصمیم گرفته در این دوره با توجه به کمبود نفرات شاخص، با ترکیبی ناقص شرکت کند.

محمدحسین برخواه به عنوان سرمربی تیم ملی بعد از بازی های آسیایی ترجیح داد تیم خود را مخفی کند و حتی یک بار هم قبل از اعزام به رقابت های جهانی مجوز حضور خبرنگاران در اردوی تیم ملی داده نشد.

با توجه به این موضوع حتی تا روز آخر کسی از وضعیت ترکیب تیم ملی خبر نداشت و اوضاع آمادگی وزنه برداران هم مساله ای است که فقط کادرفنی از آن باخبر است.

با اعلام استارت لیست نهایی مشخص شد که مسئولان فدراسیون و کادرفنی تصمیم گرفته اند تا ۸ وزنه بردار را به رقابت های جهانی که در اوزان جدید برگزار می شود، اعزام کنند.

حسین سلطانی(۷۳ کیلوگرم)، عارف خاکی(۸۹ کیلوگرم)، سهراب مرادی و امیر حقوقی(۹۶ کیلوگرم)، علی هاشمی و رضا بیرالوند(۱۰۲ کیلوگرم) ، محمدرضا براری(۱۰۹ کیلوگرم) و علی داوودی(۱۰۹+ کیلوگرم) هشت وزنه بردار اعزامی ایران در رقابت های جهانی ۲۰۱۸ هستند که از روز یکشنبه ۱۳ آبان ماه کار خود را در این رقابتها آغاز کردند.

رقابت 12 وزنه بردار گروه (A) دسته 109 کیلوگرم روز جمعه 18 آبان ماه راس ساعت 16 به وقت تهران برگزار می شود. محمدرضا براری با رکورد ورودی 410 کیلوگرم در جایگاه چهارم این وزن قرار دارد. سیمون مارتیروسیان از ارمنستان با رکورد ورودی 440 کیلوگرم و روسلان نورالدینوف با رکورد ورودی 420 کیلوگرم و جاسم عبود از عراق با رکورد ورودی 415 کیلوگرم به ترتیب اول تا سوم هستند.

نسبت به سال گذشته چهره های شاخصی مثل کیانوش رستمی، بهداد سلیمی و سعید علی حسینی در ترکیب تیم ملی ایران حضور ندارند و همین موضوع، امیدها را برای تکرار عنوان قهرمانی جهان به حداقل رسانده است.
منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار