مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: بیست و سه هزار مازندرانی در قالب 255 هیات مذهبی در دهه آخر، زائر حرم مطهر رضوی هستند.
کد خبر: ۶۷۶۷۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۵ 05 November 2018

حجت‌الاسلام ناصر شکریان در گفت‌وگو با بلاغ، ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت فرا رسیدن ایام رحلت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و شهادت جان‌سوز امام حسن مجتبی(ع) و شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع)، اظهار کرد: بیست و سه هزار مازندرانی در قالب 255 هیات مذهبی زائر حرم مطهر رضوی هستند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت این ایام و برگزاری مراسم عزاداری در جوار ملکوتی حضرت ثامن‌الحجج علی بن موسی الرضا (ع)، افزود: حضرت امام (ره) فرمودند این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است و باید برای تقویت مبانی دینی و اسلامی در جامعه تلاش کنیم و الگو گرفتن از سیره و روش اهل بیت(ع) امروز تنها راه حل برون رفت از مشکلات و معضلات کشور است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران در ادامه به موضوع اهمیت پیاده‌روی زائرین حرم مطهر رضوی در دهه آخر صفر اشاره و خاطرنشان کرد: پنج کاروان در قالب 500 نفر ائم از خواهران و برادران در پیاده‌روی دهه آخر صفر به حرم مطهر رضوی شرکت می‌کنند که یک کاروان آن را در این برنامه فرهنگی خواهران تشکیل می‌دهند.

این مسؤول با اشاره به اهمیت موضوع تبلیغ در این ایام عنوان کرد: با توجه به حضور 23 هزار مازندرانی در 250 هیات از شهرهای مختلف مازندران، 145 مبلغ و مبلغه در این ایام همراه زائران اعزام می‌شوند.

شکریان‌امیری ضمن اشاره به بازدید از هیات مذهبی استان در جوار حرم ملکوتی آقا علی بن موسی الرضا (ع) در سال‌های گذشته و گفت‌وگو با آن‌ها، متذکر شد: امسال نیز همچون سنوات گذشته، سرپرست استانداری مازندران و برخی مسؤولان استانی و شهرستانی از هیات‌های اعزامی به مشهد مقدس بازدید و از نزدیک با آنان دیدار و گفت‌وگو خواهند کرد.

شایان ذکر است طبق برنامه‌ریزی انجام شده بنا است تا سرپرست استانداری مازندران، شکریان مدیرکل تبلیغات اسلامی، تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محمودی رییس شورای هیات‌های مذهبی، محسن‌زاده رییس کانون مداحان و شاعران آیینی و تعدادی چند از مسیولان استانی و شهرستانی با حضور در مشهد مقدس با هیات‌های اعزامی دیدار و گفت‌وگو داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار