پاسداشت هزار و 710شهید دانش‌آموز مازندرانی در قائم‌شهر برگزار شد.
کد خبر: ۶۷۶۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۳ 05 November 2018

خبرگزاری صداوسیمای مرکز مازندران؛ عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قائم‌شهر در آیین پاسداشت هزار و 710 شهید دانش‌آموز مازندران در دبیرستان پسرانه شاهد قائم‌شهر ، با تاکید بر حفظ و تداوم ارزش‌های ایثار و شهادت در مدارس و محیط‌های علمی ، رمز ماندگاری انقلاب و شکست استکبار از ایران اسلامی را به واسطه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست.

آیت‌الله علی معلمی با بیان اینکه رزم و بزم بسیجیان از سنگر مقدس مدارس آغاز شد و بیشترین شهدای انقلاب، دفاع مقدس و عصر حاضر کشور از نوجوانان و جوانانی بود که در مدارس پرورش یافتند،افزود: تعلیم و تربیت در کنار تزکیه نفس سبب حفظ و بقای فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران هم با گرامیداشت 13 آبان بعنوان روز تاریخی ملت ایران ،اهداف شهیدان را فراهم‌سازی خدمت شایسته، صداقت، مهر، امنیت و حفظ میهن عنوان و خاطرنشان کرد: اعمال ما باید منطبق بر اهداف شهیدان باشد .

عسگری نیکزاد با بیان اینکه از 36 هزار شهید دانش آموز کشور، زینت کارنامه پر افتخار ایثار آموزش و پرورش مازندران هزارو 710 شهید دانش آموز و فرهنگی است ، هدف از برگزاری این آیین را شناخت نسل جوان و دانش اموزان از فداکاریهای شهدا دانست .

در این آیین از خانواده شهدای دانش آموز و فرهنگی مازندران تجلیل شد‌.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار