رئيس پليس راه مازندران : با توجه به بارش خفیف برف در ارتفاعات کندوان و هراز رانندگان بیشتر احتیاط کنند.
کد خبر: ۶۷۶۸۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۸ 06 November 2018

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ، رییس پلیس راه استان گفت : هم اکنون ترافیک در جاده های ارتباطی استان پرحجم اما روان است.

سرهنگ قدمی با توجه به بارش خفیف برف در ارتفاعات کندوان و هراز به راننگان توصیه کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئن در جاده های ارتباطی مازندران تردد کنند.

وی با اشاره به اعمال محدودیت تردد از امروز در جاده های مواصلاتی مازندران افزود : بر این اساس تردد موتور سيكلت ساعت 12 امروز تا ساعت 6 بامداد يکشنبه در جاده های سوادکوه ، هراز و کندوان ممنوع است.
سرهنگ قدمی با اشاره به اینکه تردد انواع تريلر، كاميون و كاميونت در جاده کندوان ممنوع است افزود: تردد انواع وسايل نقليه ساعت 13 تا 24 امروز به سمت کرج و ساعت 14 تا 24 جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و این جاده ساعت 16 تا 24 امروز از کرج به سمت مرزن آباد و ساعت 17 تا 24 جمعه از مرزن آباد به سمت کرج يکطرفه است .
سرهنگ قدمی با بیان اینکه تردد انواع كاميون وكاميونت ساعت 12 تا 24 امروز و ساعت 8 تا 24 فردا ، پنجشنبه و جمعه ممنوع است گفت : تردد وسايل نقليه ساعت 13 تا 24 جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع و این جاده ساعت 15 تا 24 همان روز از آب اسک به سمت رودهن يکطرفه می شود.
رییس پلیس راه مازندران، همچنین افزود: تردد انواع تريلر به استثناي تريلي هاي حامل مواد سوختي و فاسد شدني ساعت 8 تا 24 روزهاي چهارشنبه و جمعه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار