تیم توپکا بابلسر تنها نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال کشور به علت آنچه که فدراسیون والیبال عدم ارائه مدارک در زمان تعیین شده اعلام کرد، از حضور در این رقابت ها کنار گذاشته شد.
کد خبر: ۶۷۷۲۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۹ 06 November 2018

ایرنا، فصل جدید مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان باشگاههای کشور قرار است از 24 آبان ماه شروع شود.
مسئولان برگزاری مسابقات فدراسیون والیبال هفت تیم شرکت کننده در فصل جدید مسابقات را موظف کرده بودند تا تاریخ 12 آبان ماه مدارک خود را به فدراسیون ارائه کنند و بعدا این زمان را تا امروز سه شنبه 15 ماه آبان تمدید کرده بودند.
مدیران باشگاه توپکا بابلسر با وجود تمدید زمان تحویل مدارک، هیچ از درخواست های فدراسیون از جمله ثبت قرارداد با بازیکنان و کادر فنی را ارسال نکردند و به همین دلیل هم به همراه نماینده فارس از رقابت های کنار گذاشته شدند.
پرونده بانوان مازندران در لیگ برتر والیبال در حالی زودهنگام بسته شد که بر اساس اعلام ریزی قرار بود تیم توپکا بابلسر در هفته نخست مسابقات روز 24 آبان ماه در دیدار خانگی میزبان تیم پیکان تهران باشد.
** نبود اراده برای تیمداری
سرمربی تیم والیبال توپکا بابلسرکناره گیری تیمش از فصل جدید مسابقات لیگ برتر بانوان را تایید کرد و گفت که مسئولان باشگاه در یک تصمیم یک جانبه و بدون مشورت به سمت کنار گذاشته شدن از مسابقات پیش رفتند.
فریبا سلیمانی سه شنبه شب درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از حدود 10 روز قبل که به طور رسمی کار را با تیم توپکا و جذب بازیکنان جدید شروع کرده بودیم، شرایط خیلی خوب بود و حتی به مدیرعامل گفتم باید 30 درصد از قراردادمان را بدهند و آنها شروط را پذیرفتند و قرارداد بستند اما حالا بعد از 10 روز کار کردن می‌گویند قرارداد ندارم.
وی ادامه داد: در این مدت تمرینات تیم به صورت منظم در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شد، اما نکته نگران کننده در طول مدت تمرینات، صحبت های چندگانه مدیرعامل باشگاه بود که واقعا تکلیفش نه با خودش مشخص بود ونه اینکه تکلیف تیم برای حضور داشتن یا نداشتن در لیگ را مشخص و اعلام می کرد.
سلیمانی با اعلام این که اطلاع کاملی از مقررات فدراسیون و آیین نامه های مسابقات داشت، گفت: به همین جهت از مدیرعامل خواسته بودم که هر چه زودتر باید قرارداد بازیکنان و کادر فنی را امضا و به فدراسیون ارسال کند ولی متاسفانه شفاف عمل نکرد.
وی توضیح داد: مدیرعامل در این مدت حرف های دو پهلو می زد، یک روز اعلام می کرد در لیگ شرکت نمی کند و روز بعد موضع شرکت در لیگ داشت و متاسفانه این روند و بی ثابتی باعث شد که زمان فقط برای تیم به هدر برود و در آخر تیم از لیگ برتر کنار گذاشته شد.
سلیمانی با اظهار این که اراده ای برای تیم داری در مدیران باشگاه نبود، گفت: متاسفانه حتی امکاناتی که برای تمرین تیم لیگ برتری توپکا در نظر گرفته بودند، از یک تیم محلی هم کمتر بود.
وی افزود: من از روز اول که به این تیم آمدم، قرارداد داخلی داشتم و بازیکنانی هم که به این تیم اضافه شدند به واسطه شناخت و تعاملی که با آنها داشتم قبول کردند که به بابلسر بیایند و حتی با این بازیکنان برای انجام بازی های قابل قبول در لیگ بسیار امیدوار بودیم.
سلیمانی گفت: با وضعیت پیش آمده، متاسفانه بازیکنانی که می توانستند با تیم های دیگر قرار داد ببندند هم فرصت را از دست دادند.
سرمربی سابق تیم های ملی والیبال در حالی که از وضعیت پیش آمده بسیار ناراحت بود، اظهار داشت: واقعا جای تاسف است، چرا این نوع برخورد ها با خانم ها و حتی بازیکنان جوانی می شود که برای پیشرفت آینده اشان برنامه دارند و سرنوشتشان با چنین مدیرانی گره می خورد که ورزش و روح انسانی آن را لمس نکردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار