سرمربی استقلال خوزستان: کار کمیته انضباطی این شده با جریمه نقدی باشگاه ها، درآمد کسب کند.
کد خبر: ۶۷۷۵۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ 08 November 2018

 

داریوش یزدی در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی درخصوص شرایط تیم استقلال خوزستان گفت: نتایج ضعیفی در این مدت کسب کردیم و اوضاع وفق مراد ما نبود. در دیدارهای گذشته بازیکنان ما عملکرد خوبی داشتند هرچند اشتباهات فردی کمی کار دست ما داد.

وی در ادامه از اشتباهات داوری که منجر به شکست تیمش می شد، گفت: غیر از بازی با نفت مسجد سلیمان، مابقی از داوری ضربه خوردیم و اذیت شدیم. متأسفانه در چینش داوری هنوز توجهی به استقلال خوزستان ندارند، دلایل آن هم واضح و روشن است که فعلاً ورود نمی کنم.

یزدی درخصوص بازی روز جمعه با تیم نساجی مازندران تصریح کرد: در این هفته تمرینات خوبی داشتیم و آماده ایم تا با تیم نساجی بازی مان را برگزار کنیم. فردا به سمت قائم شهر حرکت می کنیم. امیدواریم نتیجه خوبی کسب کنیم. چون نیاز به گرفتن امتیاز هستیم.

وی افزود: هدف ما کسب سه امتیاز در این دیدار است و امیدواریم به این مهم دست پیدا کنیم. سابقه مربی گری در این تیم پرشور را هم دارم و می دانیم دیدار سختی مقابل نساجی پیش رو داریم.

یزدی در رابطه با محرومیت ۳ جلسه ای وحید حمدی نژاد اظهار داشت: داور بازی ما با پارس جنوبی به راحتی حق تیم ما را ضایع کرد و بازیکن تیم ما را اخراج کرد. جالب اینکه داور این بازی از قضاوت بعدی محروم می شود. این نشان می دهد داور این بازی اشتباه تأثیر گذاری داشته است. حالا چطور با گزارش همان داور خاطی بازیکن ما سه جلسه محروم می شود؟.قطعاً از طرف باشگاه ما این حکم پیگیری می شود.

وی در ادامه گفت: از آرایی که کمیته انضباطی صادر می کند واقعاً تعجب می کنم. کار این کمیته این شده که تیم ها را جریمه نقدی کند. اگر مشکل مالی دارند از جای دیگر تأمین کنند. قرار نیست که از باشگاه ها درآمد کسب کنند!

سرمربی استقلال خورستان درخصوص قرارداد نبستن یونس دلفی با آیندهوون هلند و بازگشت او به ایران گفت: دلفی با تأخیر به هلند سفر کرد به همین دلیل باشگاه آیندهوون اجازه تمرین به این بازیکن را نداد. این باشگاه اعلام کرده بود در این بازه زمانی فرصت گرفتن تست پزشکی نیست و شما بروید و نیم فصل لیگ ما برگردید. دلفی فعلاً با ما تمرین می کند تا زمان نیم فصل لیگ هلند به این کشور سفر کند.

یزدی درپاسخ به این سؤال که تیمتان در لیگ می ماند گفت: صد در صد تیم ما در لیگ می ماند. باشگاه دچار مشکلاتی است که تیم مدیریتی ما باید با درایت آن را حل کنند و البته ما هم باید از نظر فنی روی تیم بهتر کار کنیم، هر چند اشتباهات داوری دست از سر ما برنمی دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار