بارشها امروز به شکل پراکنده در بخشهای جنوبی آذربایجان غربی و شرقی، گیلان، غرب مازندران، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۶۷۷۷۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 09 November 2018

شبکه خبر، مرتضی ضرابی کارشناس هواشناسی گفت: بارشها امروز به شکل پراکنده در بخشهای جنوبی آذربایجان غربی و شرقی ، گیلان ، غرب مازندران ، کردستان ، کرمانشاه ، همدان ، مرکزی ، اصفهان ، چهارمحال و بختیاری ، تداوم خواهد داشت که در زنجان و قزوین و البرز و تهران نیز همین شرایط حاکم خواهد شد.
وی گفت : تمرکز بارشها بیشتر در جنوب غرب کشورمان است یعنی شمال خلیج فارس ، استان خوزستان ، استان بوشهر ، کهکیلویه و بویراحمد و مناطقی از استان فارس و شدت تمرکز بارشها نیز که می تواند منجر به سیلاب و آبگرفتگی شود در بخشهای ساحلی خوزستان و بوشهر خواهد بود .
کارشناس هواشناسی افزود : با توجه به مواج بودن غرب خلیج فارس انتظار داریم امروز ارتفاع موج بین یک و نیم تا دو متر در بخشهای ساحلی خوزستان و بوشهر برسد و منجر به متراکم شدن آن بخشها شود .
وی گفت : فردا این سامانه تضعیف می شود اما همچنان بارشهای پراکنده ای در آذربایجان غربی و شرقی ، کردستان و زنجان پیش رو خواهیم داشت و در جنوب غرب کشورمان نیز تمرکز بارشها بیشتر در خوزستان و بوشهر ، کهکیلویه و بویراحمد ، فارس و غرب کرمان خواهد بود .
وی ادامه داد : البته باز هم فردا شرایط برای سیلابی شدن و آبگرفتگی در استان خوزستان و بوشهر مهیا خواهد بود .
مرتضی ضرابی گفت : پس فردا دوباره سامانه بارشی تقویت می شود و بخشهایی از جنوب غرب کشورمان و غرب کشور و همچنین استانهای ساحلی و دامنه های جنوبی البرز را فرا می گیرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار