دیدار هفته ششم مسابقات لیگ برترباشگاه های کشور عصر امروز در آمل بین تیم های کاله مازندران و فولاد سیرجان برگزار می شود
کد خبر: ۶۷۷۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۳ 09 November 2018

 نبرد تیم های میان جدولی لیگ برتر والیبال در آملبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، تیم کاله مازندران در آخرین دیدارهفته ششم این مسابقات از ساعت 16 در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل از تیم فولاد سیرجان ایرانیان پذیرایی خواهد کرد.
فدراسیون والیبال برای دیدار این دو تیم قریب را به عنوان داور اول و اعلایی را به عنوان داور دوم انتخاب کرد و صباغ به عنوان ناظر داوری وخوشدل به عنوان نماینده سازمان لیگ فدراسیون والیبال به آمل سفر کردند.
دو تیم درحالی در هفته ششم این رقابتها به مصاف هم خواهند رفت که تیم کاله در هفته پنجم در تهران با نتیجه نزدیک 3 بر 2 برابر میزبان خود عقاب نهاجا تن به شکست داد و دومین شکست فصل خود را دربیرون از خانه تجربه کرد.
درمقابل هم نماینده سیرجان در هفته گذشته با قرعه استراحت مواجه شد و در این دیدار که به نوعی مصاف تیم های میانه جدولی لیگ است، انگیزه زیادی برای کسب برد و رسیدن به جمع بالانشین ها دارد.
تا پایان هفته پنجم این مسابقات تیم کاله مازندران با کسب 8 امتیاز در مکان ششم و فولاد ایرانیان سیرجان هم با کسب 6 امتیاز در رده هشتم جدول سیزده تیمی این مسابقات قرار دارند.
مسابقات امسال لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با حضور 13 تیم درحال برگزاری است و تیم شهرداری وارمین با کسب 13 امتیاز درصدرجدول رده بندی این مسابقات قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار