مدیر امور توزیع برق سیمرغ گفت: مانور تعمیراتی فیدر کیاکلا، رینگ امور بابل و سیمرغ در راستای مقاوم سازی شبکه‌های برق به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در سیمرغ برگزار شده است.
کد خبر: ۶۷۹۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۰ 12 November 2018

 بلاغ، علی رحمانی‌لارمایی در گفت و گو با خبرنگار ما، اظهار کرد: مانور تعمیراتی فیدر کیاکلا، رینگ امور بابل و سیمرغ در راستای مقاوم سازی شبکه‌های برق در سیمرغ برگزار شده است.

وی افزود: طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده تلاش کردیم سطح مقطع یکی از خطوط ارتباطی بین شهرستان سیمرغ و بابل را افزایش دهیم و با برکنار کردن پایه‌های قدیمی و کاشت پایه‌های جدید بتوانیم در شرایط اضطرار با شهرستان همجوار ارتباط برقی داشته باشیم.

مدیر امور توزیع برق شهرستان سیمرغ با بیان اینکه در مرحله اول برآورد اولیه، تهیه نقشه و خرید تجهیزات توسط همکاران امور برق سیمرغ انجام شد، تصریح کرد: حدود ۸۰۰ میلیون ریال بودجه صرف خرید تجهیزات شد و از عبور دوم روستای تالارپشت تا عبور روستای مری در جاده سیمرغ به بابل به طول یک کیلومتر ترمیم شبکه فرسوده صورت گرفت.

وی ادامه داد: در این مانور ۴۰ پرسنل فنی و ۲۰ پرسنل پشتیبان از امورهای بابل، فریدونکنار، بابلسر، قائم‌شهر و ساری با اکیپ تعمیراتی، ماشین‌آلات و تجهیزات مشغول به کار بودند.

رحمانی‌لارمایی در پایان با اشاره به اینکه این مانور طی دو ساعت انجام شد و سیم قدیمی با سطح مقطع ۳۵ جمع‌آوری و سیم جدید با سطح مقطع ۱۲۰ جایگزین شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار