خونه به خونه بابل از لحاظ مدیریتی شرایطی خوبی را تجربه نمی‌کند.
کد خبر: ۶۷۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ 12 November 2018

درحالی که مالک باشگاه خونه به خونه بابل هزینه‌ها را در این باشگاه به شدت پائین آورده و باوجود سه ماه از آغاز فصل هنوز ریالی به بازیکنان پرداخت نشده، در شرایط مدیریتی بسیار بدی حضور دارند و اگر همین روال تا هفته‌های بعد ادامه داشته باشد، تیم بابلی‌ها نیز همچون تیم سیاه جامگان منحل خواهد شد.

به دلیل بدهی بیش از دو و نیم میلیاردی باشگاه خونه به خونه به بازیکنان و مربیان سابق خود و طرح شکایت به فدراسیون فوتبال و مراجع قضایی، چنانچه تا پایان نیم فصل اول لیگ یک امسال بدهی‌های این باشگاه پرداخت نشود، فدراسیون فوتبال از بازی این تیم در لیگ یک جلوگیری کرده و آنها نیز همچون سیاه جامگان منحل خواهند شد.

قطعا حسن زاده به دلیل عدم پرداخت مالیات میلیاردی‌اش سهمیه خونه به خونه را حفظ کرده است و اکنون که تحت فشار فدارسیون فوتبال قرار گرفته است، بعید نیست که سهام باشگاهش را بفروشد. اتفاقی که در اول فصل نیز شنیده می‌شد درحال شکل‌گیری است اما عملی نشد و اکنون که بدهی‌های خونه به خونه سر به فلک کشیده است و فدراسیون نیز پافشاری خاصی را بر پرداخت این بدهی‌ها دارد، باید دید حسن زاده چه تصمیمی را برای تنها نماینده مازندران در لیگ دسته اول خواهد گرفت.

نویسنده: حسین پنبه‌کار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار