تیم ملی فوتبال ایران روز پنجشنبه در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم ترینیداد و توباگو می‌رود.
کد خبر: ۶۷۹۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 14 November 2018

کمتر از دو ماه دیگر جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ آغاز می‌شود و تیم‌های آسیایی خود را برای حضور قدرتمندانه در این مسابقات آماده می‌کنند. تیم ملی ایران هم که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌هاست روز پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف تیم ترینیداد و توباگو می‌رود. حریف ایران تیمی از قاره آمریکاست که در رده ۹۳ رده‌بندی فیفا قرار دارد. ترینیداد در دو سه ماه اخیر ۲ بازی با تیم‌های آسیایی انجام داده و در دیدار با تایلند یک بر صفر شکست خورده ولی امارات میزبان جام ملت‌های آسیا را ۲ بر صفر شکست داده است. این حریف نه چندان نام آشنا حریف ملی پوشان ناراضی ایران است!

بازیکنان و مربیان تیم ملی در واکنش به عدم حمایت لازم از خود صفحه‌های اجتماعی‌شان را غیرفعال کرده‌اند. کی‌روش حتی حاضر نشده در نشست خبری پیش از مسابقه رو دروی خبرنگاران ایرانی بنشیند! در چنین جوی و در حالیکه سایه تهدید تعلیق بر سر فدراسیون فوتبال سایه افکنده یک بازی دوستانه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. این مسابقه ۵ روز بعد از فینال لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. شاید کی‌روش انتظار دارد که برای چنین مسابقه‌ دوستانه‌ای که در چنین جوی سرشار از سوئ‌تفاهم، قهر و تهدید به تعلیق برگزار می‌شود ورزشگاه پر از تماشاگر شود!؟

تیم ملی خود را برای حضور در جام ملت‌های آسیا در حالی آماده می‌کند که حتی کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه‌ای صراحتا فوتبال ایران را تهدید به تعلیق کرده است. تیم ملی ایران اگرچه هم اکنون تیم رده اول قاره آسیا و تیم سی‌ام رده بندی فیفاست اما بعد از جام ملت‌ها تیم ملی روز خوش ندیده! مدام بحث‌های حاشیه‌ای و جنگ‌های رسانه‌ای بی‌فایده را شاهد بوده‌ایم از بحث ماندن و نماندن کی‌روش گرفته تا همین قهر ملی پوشان با مردم و رسانه‌ها! به هر حال مسابقه با ترینیداد و توباگو می‌تواند در زمینه فنی محک مناسبی برای تیم ملی باشد و کی‌روش را به خواسته‌های فنی‌اش برساند اما او نباید فراموش کند که تیم ملی اگرچه مورد کم لطفی برخی از مسئولان ارشد ورزشی و کشوری قرار گرفته اما نباید به بزرگترین حامی‌اش که همان مردم و فوتبالدوستان است پشت کند. همین مردم با کمک اهالی فوتبال می‌توانند دوباره به تیم ملی روحیه بدهند و آنها را در آستانه جام ملت‌های آسیا با انرژی به میدان بفرستند البته به شرطی که فوتبال‌مان تا دی ماه امسال تعلیق نشده باشد.

انتهای پیام/
منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار