حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری کشورمان امروز دوشنبه در راس هیئتی از وزیران از طریق فرودگاه خوی وارد آذربایجان غربی شد.
کد خبر: ۶۸۱۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰ 19 November 2018

رئیس جمهوری کشورمان به همراه هفت تن از وزرا و اعضای کابینه برای بهره برداری و کلنگ زنی چند طرح ملی عمرانی و نیز دیدار با مردم و مسئولان آذربایجان غربی دقایقی پیش از طریق فرودگاه خوی وارداستان شد.

حجت الاسلام روحانی در ابتدای سفر استانی خود به آذربایجان غربی در ورزشگاه شهید چمران خوی در جمع مردم استان سخنرانی می کند.

در ادامه این سفر دیدار با مردم و افتتاح طرح های متعددی از قبیل راه آهن ارومیه، بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی امام خمینی (ره) شهرستان خوی، آزمایشگاه مرجع و کلینیک روزانه ارومیه، گازرسانی به ۲۰ روستای استان و شهر سرو ارومیه، فرودگاه و نیروگاه ماکو، فاز توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه و طرح های توسعه بیمارستان های شهید مطهری و آیت الله طالقانی ارومیه از اهداف مهم این سفر است.

برای اجرای این طرحها بیش از هزار میلیارد تومان اعتبار صرف شده است، همچنین در این سفر کلنگ احداث بزرگراه بازرگان به مرند و ایواوغلی به زمین زده می شود

در این سفر چند وزیر و چند معاون روحانی را همراهی می کنند، این وزرا و معاونان آنها در ۱۷ شهرستان استان شامل ارومیه، اشنویه، نقده، بوکان، پیرانشهر، تکاب، شاهین دژ، چایپاره، پلدشت، خوی، سردشت، سلماس، شوط، چالدران، مهاباد، ماکو و میاندوآب حضور می یابند.

فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی به همراه معاونان وزیر دفاع و وزیر تعاون در ارومیه حضور خواهند داشت و سیدعلیرضا آوایی وزیر دادگستری به همراه معاون وزیر جهاد کشاورزی صبح امروز در اشنویه و نقده جلسه‌ای برگزار و سپس در بعد از ظهر در ارومیه تشکیل جلسه می‌دهند.

سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش نیز امروز به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی مهمان مردم جنوب استان یعنی تکاب و شاهین دژ هستند و رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به همراه معاون وزیر بهداشت در شمال استان یعنی چایپاره و پلدشت حاضر می‌شود.

آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز که اخیرا سفری به آذربایجان غربی و شهرهای ارومیه، اشنویه، مهاباد و میاندوآب داشت این بار در قالب کاروان تدبیر و امید به همراه معاون وزیر کشور به سلماس سفر می کند.

اردکانیان وزیر نیرو نیز امروز در شمال استان یعنی ماکو حاضر شده و حجت الاسلام علوی وزیر اطلاعات نیز به همراه معاونان وزرای ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی در جنوب استان یعنی مهاباد حاضر می شود.

همچنین امروز در جریان سفر رئیس جمهور به استان و هیئت همراه، حجت الاسلام یونسی مشاور رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی به بوکان سفر می کند.

امیری معاون رئیس جمهور در امور مجلس نیز به همراه معاون وزیر تعاون عازم پیرانشهر می شوند و شهیندخت مولاوردی دستیار رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی به همراه معاون وزیر نیرو مهمان خویی ها است.

در سردشت نیز انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور به همراه معاون رئیس سازمان میراث فرهنگی حضور خواهد یافت.

شوط و چالدران نیز به همراه معاون وزیر آموزش و پرورش از «بانک» مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی میزبانی می کند.

عیسی کلانتری نیز معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست به همراه معاون وزیر راه و شهرسازی به میاندوآب سفر می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار