داور هیئت انتخاب تئاتر خیابانی بیست و پنجمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه ملاک انتخاب نمایش‌ها کیفیت اجرای آن‌ها است، ادامه داد: اگر شرایطی برای اجرای زنده نمایش‌ها فراهم شود، انتخاب آثار عادلانه‌تر شده و آثار با کیفیت‌تری به جشنواره می‌آیند.
کد خبر: ۶۸۲۴۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 22 November 2018
مهدی قلعه گفت: در این بخش از میان آثار معرفی شده ۲ اثر با موضوع کودک و حقوق شهروندی و مابقی آثار با موضوعات مختلف اجرا می‌شود.

به گزارش ایسنا، قلعه با بیان اینکه بخش انتخاب آثار ۹ نمایش خیابانی را برای اجرا در جشنواره بیست و پنجم به بخش مسابقه معرفی کرده است، افزود: داوران بخش خیابانی در انتخاب آثار سعی کردند نمایش‌هایی که بیشتر با موضوع کودکان همخوانی داشته باشد را برگزینند.

قلعه از مهمترین مشکلات در انتخاب آثار خبابانی را ارسال آثار به صورت فیلم دانست و اضافه کرد: این رویداد بزرگ با موفقیت‌ها و مشکلاتی همراه بوده و لازم است پس از پایان جشنواره، خانه تئاتر آسیب‌شناسی کرده تا مشکلات رفع شود.

وی با بیان اینکه ۲۵ سال از عمر جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان می‌گذرد، گفت: این جشنواره حامل پیام صلح، دوستی و احترام به حقوق کودکان و ترویج آن به همه جهانیان است و تلاش کردیم در انتخاب آثار به این مؤلفه‌ها توجه بیشتری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار