ماموران پلیس آگاهی شهرستان تنکابن در اجرای این ماموریت با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با بررسی های همه جانبه، مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.
کد خبر: ۶۸۲۷۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۷ 21 November 2018

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس مازندران ، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی دریافت گزارش قضائی مبنی بر متواری شدن بدهکار بانکی از جنوب کشور به داخل استان و حضور در شهرستان تنکابن، موضوع در دستور کار فرماندهی انتظامی آن شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی مازندران افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان تنکابن در اجرای این ماموریت با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی با بررسی های همه جانبه، مخفیگاه متهم را شناسایی کردند.
میرفیضی توضیح داد: متهم که 6 سال قبل با ارائه اسناد جعلی به نام یک شرکت تجاری و پس از دریافت تسهیلات 412 میلیارد ریالی از یک بانک در جنوب کشور متواری شده بود در عملیاتی ضربتی توسط پلیس آگاهی تنکابن و ماموران انتظامی کلانتری 14 'شیرود' دستگیر شد .
وی سهل انگاری افراد در رعایت نکات امنیتی تجارت، ضعف آگاهی و اعتماد بی مورد به افراد را از مهمترین عوامل سوء استفاده سودجویان و کلاهبرداران برشمرد و اظهار داشت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار