در دقیقه 60مدافع گرجستانی نساجی مازندران (جورجی گولسیانی )به زیبایی با ضربه سر گلزنی کرد تا نساجی از حریف جلو بیفتد ولی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل حملاتی را روی دروازه نساجی تدارک دید و در دقیقه93 در وقتهای اضافه میلاد جهانی با شوتی در زاویه بسته گل تساوی بخش را برای این تیم به ثمر رساند تا دو اتیاز شیرین خارج از خانه نساجی در ثانیه های پایانی از دست برود .
کد خبر: ۶۸۳۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱ 23 November 2018

  به گزارش تابناک مازندران، در دقیقه 60مدافع گرجستانی نساجی مازندران (جورجی گولسیانی )به زیبایی با ضربه سر گلزنی کرد تا تیم نساجی از حریف جلو بیفتد ولی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان بعد از دریافت گل حملاتی را روی دروازه نساجی تدارک دید و در دقیقه93 در وقتهای اضافه میلاد جهانی با شوتی در زاویه بسته گل تساوی بخش را برای این تیم به ثمر رساند تا دو اتیاز شیرین خارج از خانه نساجی در ثانیه های پایانی از دست برود .

براساس این گزارش، تیم نساجی مازندران با این تساوی 12 امتیازی شد و به رتبه سیزدهم رسید . در حالی اگر سرخپوشان مازنی این برد را حفظ می کردند 14 امتیازی می شدند و تا رده نهم جدو و یک امتیازی تیم استقلال می رسیدند .

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با این تساوی 13 امتیازی شد و در رده دهم جدول رده بندی لیگ برتر باقی ماند.

در ادامه دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال تیم‌های صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران از ساعت 16:40 امروز (جمعه) در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند که این دیدار در نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

کرار جاسم، عقیل کعبی، میلاد جهانی و شهاب گردان از نفت آبادان در نیمه اول از رضا کرمانشاهی داور بازی کارت زرد گرفتند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان عصر جمعه از هفته سیزدهم لیگ برتر کشور برابر میهمانش نساجی مازندران به نتیجه مساوی دست یافت.

ضمنا تیم سپاهان با تساوی مقابل ماشین‌سازی، با ۲۶ امتیاز و تنها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به پدیده، به صدر جدول صعود کرد.

نتایج دیدار‌های امروز هفته سیزدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

سپیدرود صفر - نفت مسجدسلیمان یک


ماشین‌سازی یک - سپاهان یک
پیکان ۲ - فولاد خوزستان ۳


صنعت نفت آبادان یک - نساجی مازندران یک

جدول رده‌بندی لیگ برتر در زیر آمده است:

 

برتری یک بر صفر نساجی در ثانیه های پایانی از دست رفت !؟
 
برچسب ها: برتری نساجی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار